„Detach” funkció Cinema 4D-ben, avagy összekapcsolt elemek szétválasztása


Gyakorta felmerülő kérdés, hogy Cinema 4D-n belül hogyan bontsunk szét egy összetett modellt elemeire, ha össze lett olvasztva egyetlen objektummá. A mai gyorstipp videóban erre térek ki, és ezzel együtt két hasznos kijelölési módot is bemutatok.


{"preview_thumbnail":"/wp-content/uploads/2022/migra/styles/video_embed_wysiwyg_preview/public/video_thumbnails/6XSAnImQ1GE.jpg?itok=WejXNDPF","video_url":"https://www.youtube.com/watch?v=6XSAnImQ1GE&t=30s","settings":{"responsive":1,"width":"854","height":"480","autoplay":0},"settings_summary":["Beágyazott videó (Alkalmazkodó)."]}

Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.

Copyright © 2023 Trans-Europe Zrt. Minden jog fenntartva.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram