A Google online magazint indított


A Google csendben, minden nagyobb felhajtás nélkül indította el új online - és a partnerek számára print - magazinját, a negyedévente megjelenő Think Quarterly-t, amely egy kis megnyugvást szeretne nyújtani az olvasóinak ebben a rohanó világban.


Az első, 68 oldalas számot az adatok világának szentelte a Google. A Think Quarterly nem egy könnyed olvasmány, ám lenyűgözően látványosra sikerült. A cikkek nagyobbik része üzleti és techonlógiai témájú, illetve a keresőóriás vezetőivel, vagy nagy vállalatok (például Vodafone UK) szakértőivel készített interjúk. A Google-nek sikerült olyan nagy neveket megnyernie a projekthez mint Simon Rogers-t, a The Guardian Datablogjának szerkesztőjét vagy Ulrike Reinhardot, WE Magazine szekesztőjét. Olyannyira nem verték nagy dobra a megjelenést, hogy a hivatalos blogjukban még nem számoltak be az indulásról. 

A Google egyébként nem nevezi magazinnak az új megjelenést, inkább internetes könyvnek, aminek már saját Twitter oldalat is indítottak, ahol elsősorban érdekes adatokat posztolnak. Érdemes őket követni!

A Google a könyvet 1500 egyesült királyságbeli partnerüknek és hirdetőjüknek küldte el print formában. Limitált példányszámban készítették, nem kereskedelmi célokra szolgál. Tehát elsősorban partnereiknek szól, de bárki megtekintheti az oldalukon. Az ígértük szerint hamarosan PDF formátumban is letölthetővé válik a magazin. 

A magazint a The Church of London elnevezésű kreatív ügynökség szerkesztette és tervezte. Hazánkban is létezik hasonló online projekt, a könnyedebb témákat felvonultató SM Mag, ami havi megjelenésű közösségi média magazin.

(Socialtimes)

Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.

Copyright © 2023 Trans-Europe Zrt. Minden jog fenntartva.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram