Új logó, új üveg, új ízek?
A Fanta a Coca-Cola Company második legidősebb, és egyben második legtöbbet eladott márkája, amely közel 180 országban, több mint 100 féle ízben kapható, még is ha azt mondjuk, „Fanta”, legtöbben a narancs ízre gondolnak.
Az italmárka legutoljára 2008-ban kapott teljesen új dizájnt, ami akár még ma is megállná a helyét, azonban úgy tűnik, hogy fokozatosan még is megújulnak. A képeken látható új logó, arculat és üveg egyelőre még csak Lengyelországban, Olaszországban, Szerbiában, Romániában és Máltán lett bevezetve, azonban könnyen lehet, hogy az egész világra kiterjedő váltásról van szó, akkor pedig az eddigi országok közelsége alapján elképzelhető, hogy hozzánk is idő előtt begyűrűzik az új logós Fanta, akár új ízekkel is társítva.
Neked hogy tetszik az új dizájn?
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.