Új formák, új ötletek megvalósítása könnyedén
Új formába önthetjük kreatív vízióinkat a Macromedia FreeHand segítségével, ezzel a kiváló multipublikációs tervezői szoftverrel. Az így elkészített munkákat egyszerre hasznosíthatjuk nyomdai és webes publikációra is.
Új formába önthetjük kreatív vízióinkat a Macromedia FreeHand segítségével, ezzel a kiváló multipublikációs tervezői szoftverrel. Az így elkészített munkákat egyszerre hasznosíthatjuk nyomdai és webes publikációra is.A Macromedia FreeHand 1988-as megjelenésétől kezdve arra hivatott, hogy áthidalja a nyomdai, a grafikai és a webtervezés folyamán felmerülő közös problémákat, és megoldást nyújtson ezekre. A FreeHand folytatja ezt az utat, sőt: új utakat keres. Azt, hogy a Macromedia szoftverfejlesztői meg is találták, mi sem példázza jobban, mint hogy eddig még soha nem tapasztalt könnyedséggel készíthetjük el nyomtatványainkat - a hozzájuk tartozó illusztrációkkal és grafikákkal együtt - és publikálhatjuk azokat "papíron és azon is túl" anélkül, hogy akár egyszer is el kellene hagynunk a FreeHand környezetét. Egyetlen szoftverrel élménydús nyomdai és webes megoldásokat készíthetünk. A Macromedia Inc. felmérései és a felhasználók visszajelzései alapján 70-80%-ban a klasszikus módszerekkel dolgozó nyomtatványtervezők egyúttal webtervezők is. Ez a kettősség az internet robbanásszerű elterjedésének, és a megrendelők újszerű kéréseinek köszönhető, hiszen a megrendelők döntő többsége nem csak "papíron", de "papíron túl", az interneten is publikálni szeretné katalógusait, reklám- és marketingelképzeléseit, mindezt úgy, hogy a papírra vetett ötlet, és az interneten - elektronikus formában - megjelenített elképzelés ugyanazt az arculatot, színvilágot, grafikai és szöveges megoldást mutassa az olvasónak, felhasználónak. A szoros FreeHand - Flash összefonódás a tervezőknek/szerkesztőknek robusztus, mégis könnyedén használható eszközöket ad a kezükbe, hogy megvalósítsák álmaikat, elképzeléseiket, terveiket. Mindezt anélkül megtehetik, hogy a két szoftver használatát külön-külön meg kellene tanulniuk, hiszen egyforma felhasználói felület várja a tervezőket mindkét programban, és még a rokon funkciók, eszközök is ugyanott találhatók a FreeHand és a Flash felhasználói felületén. Sok idő takarítható meg és növekszik a munka hatékonysága, mert így a felhasználónak nem szükséges két különböző szoftver kezelését és fejlesztői környezetét megtanulnia, illetve megszoknia.
Rendszer | Mac OS X 10.2.6 - 10.3 |
Processzor | PowerPC G3 500MHz processzor |
Memória | 64 MB |
Tárhely | 70 MB |
Képernyő | 1024x768 - 16 bit |
Egyéb |
|Mac OS X 10.2.6, 10.3|PowerPC G3 500 MHz vagy nagyobb teljesítményû|1024x768 - 16 bit|64|70|1|| |
Windows:
Rendszer | Microsoft Windows 98 SE (4.10.2222 A), Windows 2000, vagy Windows XP |
Processzor | Intel Pentium III 600 MHz processzor |
Memória | 64 MB |
Tárhely | 100 MB |
Képernyő | 1024x768 - 16 bit |
Egyéb |
|Microsoft Windows 98 SE (4.10.2222 A), 2000, XP|Intel Pentium III 600 MHz vagy nagyobb teljesítményû|1024x768 - 16 bit|64|100|1|| |
Réteg nélküli animáció Az időegyenes rétegeinek használata nélkül is készíthetünk animációt, pusztán a képkockasorozat segítségével.
Animációs hatások Felépíthetünk animációs hatásokat kockáról-kockára, sorozatok léptetésének a segítségével.
Dokkolható eszközpanelek Csoportosíthatjuk a paneleket, lezárhatjuk, vagy a tálcára helyezhetjük őket együttesen. Újranyithatjuk és átrendezhetjük őket úgy, hogy a munkafolyamat során végig optimálisan legyenek elrendezve.
Macromedia szimbólumkönyvtár Bővíthetjük az alapszimbólumok könyvtárát saját készítésű objektumokkal, újra és újra hasznosítva őket. Akár mindegyiket megváltoztathatjuk, ezáltal minimálisra csökkentve a létrehozott SWF fájl méretét.
Mesteroldalak használata Meggyorsíthatjuk többoldalas nyomdai munkáink újratervezését, optimalizálhatjuk a munkafolyamatot mesteroldalak elkészítésével és felhasználásával
Szimbólumalapú kitöltő- és színezőeszközök A kitöltőszínt vagy a színhatásokat, átmeneteket, stílusokat elmenthetjük szimbólumokként, így bármikor újra felhasználhatjuk őket.
Szabadkézi rajzolást elősegítő eszközök Intuitív és könnyen használható eszközök segítenek az elképesztő formák és alakzatok megrajzolásában is.
Átlátszóság A dokumentum elemein könnyedén használhatjuk a dinamikus átlátszóság hatásait, megtartva a vektorgrafikák tökéletes szerkeszthetőségét.
Térhatású segédháló A térhatású 3D-s segédháló segítségével a vektorgrafikákat és szövegelemeket perspektivikus látószögben helyezhetjük el képzeletbeli síkokon, így 3D-s hatást kelthetünk egy teljesen 2D-s környezetben.
Interaktív objektum-transzformáció Az objektumalapú fogópontok segítségével szabadon végezhetünk módosításokat, torzításokat más eszköz használata nélkül.
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.