Aki szeretné jó áron eladni használt autóját, annak ez a videó sokat segíthet!
legtöbb ember, ha el szeretné adni az autóját, akkor csinál róla néhány fotót, felkeresi a használt autó eladásával foglalkozó weboldalakat, és feltölti oda az eladandó járművet annak adataival együtt. Persze már így is jóval több emberhez juthat el, mint egy egyszerű helyi újságban feladott apróhirdetéssel, azonban most úgy tűnik, van egy kevésbé egyszerű, de elsőre mégis rendkívül hatékonynak tűnő módszer.
A izraeli, vizuális effektekkel dolgozó Eugene Romanovsky szabadidejében készített egy videót a jó ideje szeretett autójához, amelyet aztán feltöltött a YouTube-ra. Ez így önmagában még mindig nem mond sokat, azonban ha a videó megnézése előtt eláruljuk, hogy az autó azóta világhírű lett, és az ehhez vezető úton pedig útba ejtette a Jurassic Parkot, az óceánok mélyét vagy a Holdat is, akkor már lehet, hogy többen felkapják a fejüket.
Habár a videó szabadidőben, szórakozás képpen készült, helyenként kifejezetten professzionálisra sikerültek az effektek, illetve dramaturgiai szempontból is nagyon jól össze van rakva a dolog. Eugene egyébként a Gravity nevű vizuál-ügynökségnél dolgozik, ahol mindennapos az Adobe After Effects és a PremierePro használata, illetve a videó elkészítésében kollégái is segítettek, ez így együtt pedig könnyen megmagyarázza magát az ötletet, illetve a kivitelezés minőségét.
Ahogyan említettük a videó alapvetően poén, azonban a legnagyobb az egészben még is az, hogy az 5 millió megtekintés, illetve a rendkívül sok ajánlat ellenére az autót végül még is egy olyan ember vette meg, aki az utcán találkozott az autóval, a hozzá készült videóról pedig még híréből sem hallott.
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.