Hogyan túrbózd fel a márkádat az Adobe Acrobat DC segítségével?

    Egy jó márka számtalan dologból tevődik össze, a tudatosság kiépítésétől kezdve egészen a vevőhűség kialakításáig, így elősegíthetjük, hogy a vásárlók meg tudjanak különböztetni minket a versenytársainktól. Megtestesíti az értékünket, a munkával kapcsolatos etikát, valamint végső soron a hírnevünket.  
    Nagyon fontos ezért, hogy megerősítsük márkánk vizuális azonosítását valamennyi ügyfélponton, a weboldalunkon, közösségi médiacsatornákon, vállalati jelzésnél, vagy az összes üzleti dokumentumokon, amelyekkel a vásárlók találkoznak.

    Az iparágakon belül a különböző méretű vállalatok Adobe Acrobat DC-t használnak a márkák létrehozásához és gondozásához. Az üzleti dokumentumok létrehozásától a kreatív dolgok ellenőrzésén és jóváhagyásán át az Acrobat lehetővé teszi az identitásunk és értékeink megerősítését az ügyfeleink számára, miközben megvédjük a szellemi tulajdonunkat. Még akkor is, ha az ügyfeleink vagy üzleti partnereink más eszközöket használnak a dokumentumok kezelésére és az együttműködésre, ennek ellenére megbízhatóan dolgozhatunk velük az Acrobat DC használatával.

    Nézzünk meg néhány módszert hogyan támogatja az Acrobat DC a mélyebb szintű, megbízható dokumentumkezelést, miközben képessé teszik a felhasználókat különböző kreatív márkák létrehozására. 

    1. Emeljük ki a márkánkat az összes lépésnél

    Már beszéltünk korábban az üzleti kreativitásról - a szerződések tárgyalása és a különböző elképzelések ellenőrzése során. A kreatív szakemberek jelentős részének nincsenek ínyükre ezek a tevékenységek, de mégis szükségesek. Továbbá ezek lehetőségek. Az üzleti dokumentumok nem lehetnek unalmasak. A jól megtervezett szerződéseket, ajánlatokat, és még a számlákat is az Acrobat DC intelligens PDF fájlokká alakítja, nagy figyelmet szentel a részleteknek, professzionalizmusnak, és tiszteletben tartja az információs biztonságot, miközben a PDF védi az ügyfelünk és a saját kreatív ötleteinket. 

    Az Acrobat DC-vel a dokumentumaink nemcsak jól néznek ki, de biztonságosabak is. Például elküldhetünk egy szerződést az ügyfelünknek jóváhagyásra a legmagasabb szintű biztonsági és jogi megfelelőséggel az Acrobat DC Küldés Aláírásra (Send for Signature) eszköz használatával, amely ugyanazon az enterprise-osztályú technológián alapul, amellyel az Adobe Sign is rendelkezik az Adobe Document Cloud-ban. Az Acrobat DC-vel az ügyfelek és a lehetséges vevők elkötelezhetik magukat a márkánk iránt a márkaépítés valamennyi állomásánál, a kezdeti ajánlattól egészen a végső elképzelésig. 

    send-for-sign-1185x675.jpg

    2. Beépített dokumentum intelligencia

    Takarítsunk meg időt, annak érdekében, hogy több kreatív munkát végezhessünk és kevesebbet kelljen az adminisztrációval törődnünk az üzleti nyomtatványok (amelyeket rendszeresen használunk) okos PDF fájlokká történő konvertálásával, amelyeket közvetlenül az Acrobat DC-ből küldhetünk el. Az Acrobat DC átalakítja a statikus mezőket Microsoft Word dokumentumból, PDF-ből, vagy pedig egy beszkennelt papíralapú dokumentumból kitölthető mezőkké. 

    Képzeljük el, hogy terveztünk egy szerződést Adobe InDesign-ban és azt szeretnénk, hogy az ügyfeleink ki tudják tölteni és vissza tudják küldeni elektronikusan. Ehhez egyszerűen konvertáljuk át a fájlt PDF-be, nyissuk meg az Acrobat DC-ben, és válasszuk ki az Űrlap Készítése (Prepare Form) eszközt. Ettől kezdve az Acrobat automatikusan fel fogja ismerni és létrehozza az interaktív mezőket, miközben megtartja a dokumentumunk kinézetét. Ha rákattintunk a Küldés (Distribute) gombra, elküldhetjük a szerződést közvetlenül az ügyfeleinknek, lehetővé téve a szerződés kitöltését és visszaküldését anélkül, hogy ki kellene nyomtatniuk. 

    A másik oldalon, ha folyamatosan azt kérik tőlünk, hogy készítsünk az ügyfeleinknek űrlapokat, szintén használhatjuk az Acrobat DC-t mezők létrehozásához, újrafelhasználható szöveggel az automatikus kitöltés gyűjteményből (autofill collection)—például értékek és időtartamok—lecsökkentve ezzel az elkészítéshez szükséges időt, nagy munka esetén. 

    A márkával kapcsolatos nyomtatványokat és dokumentumokat egyszerűen tárolhatjuk és megoszthatjuk a felhőben. Ez azt jelenti, hogy az egész kreatív munkafolyamatot digitálisan tudjuk tárolni. A dokumentumvédelem valamint a Küldés és Nyomkövetés lehetőségekkel az Acrobat erőteljes követést biztosít a jobb láthatóságért, továbbá megfelelő védelmet biztosít az érzékeny információknak. Mindezek a dokumentumkészítési folyamatokat sokkal hatékonyabbá és biztonságosabbá teszik. Az ügyfeleink értékelni fogják a kényelmet és a nyugalmat -- így márkánk learatja a hasznot.

    3. A vállalat megtartása

    Mindannyian tudjuk, hogy mennyire fontos az együttműködés a kreatív munkafolyamaton belül. Ugyanez elmondható a dolgok üzleti oldaláról is. Az Adobe a digitális dokumentumeljárások megvalósítása érdekében együttműködött a világ vezető fájlkezelő szolgáltatóival. Az Acrobat felhasználók hozzáférhetnek, megnézhetik és szerkeszthetik a Box-ban, Dropboxban, OneDrive-on vagy SharePoint-on lévő PDF fájlokat közvetlenül az Acrobat fiókjuk segítségével. A PDF fájlok módosításai automatikusan mentésre kerülnek, és szinkronizálódnak a felhasználói fiókkal. Ezekkel az integrációkkal jelentős mértékben elősegíthetjük a márkánk kiépítését: végül is, meg kell tartanunk a vállalatunkat a piaci versenyben. 

    add-account-1184x675.jpg