A TeamViewer azonosító (ID) akkor jön létre, ha a TeamViewer-t egy új eszközön aktiválják. 2015-ben a TeamViewer elérte a mérdfölkőnek számító egymilliárd azonosítót —tíz évvel a termék megjelenését követően. 2015 óta jelentősen megnöveltük az alapelveinket, és kifejlesztettünk egy új megközelítést, amellyel értéket hozunk létre a felhasználóink számára.
A végeredmény? Újabb 500 millió azonosító (ID) mindössze 20 hónap alatt. Miért fontos ez? A felhasználók egyre több értéket szerznek a TeamViewer használatával, és mi elkötelezettek vagyunk a termék további fejlesztése iránt.
A Kommunikáció Jelentősége
A TeamViewer mindig is nagy hangsúlyt helyezett a felhasználókkal történő nyílt rendszerű kommunikációra. Függetlenül, hogy e-mail-ről vagy telefonálásról beszélünk, mi állandóan a kommunikáció egyszerű, közvetlen formáját kerestük. Az elmúlt két év során a TeamViewer átalakította a felhasználókkal történő kommunikációs stratégiáját, annak érdekében, hogy jobban kiszolgálják őket a szükséges információval. Az értékesítési elégedettség, vevőgondozási és támogatási csapatok nőttek, így jelentős szerepet játszottak a növekedésünk gyorsulásában.
A TeamViewer Közösség Hatása
A TeamViewer körül létrehozott közösség teljesen egyedi. A közösségi hálózatok a hét minden napján rendkívül aktívok. A felhasználók keresik a kapcsolatot velünk és egymással is, annak érdekében, hogy megvitassák hogyan kaptak fontos segítséget olyasvalakitől, aki a TeamViewer-t használta. Tisztában vagyunk, hogy a közösségünk mennyire értékes, ezért nagy hangsúlyt helyezünk a fejlesztésre, meghallgatjuk követőinket a közösségi oldalainkon (Facebook, Twitter és LinkedIn). 2016-ban a TeamViewer Közösségi platform indításával egy olyan helyet kívántunk biztosítani a felhasználóknak, ahol kapcsolatba léphetnek a TeamViewer-rel, illetve a többi felhasználóval.
A Növekedés Számokban
Oktatási Anyagok Fejlesztése
A felhasználók cselekedetei a TeamViewer használata során egészen elképesztőek. Függetlenül attól, hogy több ezer eszközt kezelnek, segítenek egy embernek, vagy támogatást biztosítanak az űrhajósoknak – a kihívásokat amiket a TeamViewer használatával oldanak meg rendkívül meggyőző.
Magasabb Szintű Lokalizáció
A TeamViewer-t 200 millióan használják az egész világon. A különböző országok és kultúrák különböző kihívásokkal néznek szembe. A gyorsabb ütemű növekedésünk a különböző lokalizációs kihívásoknak való megfelelésnek köszönhető. Ezért irodákat nyitottunk a világ különböző pontjain. Ez azt jelenti, hogy a TeamViewer meghallgatja az emberek igényeit lokalizált szinten, és megvalósítja a kért dolgokat.
Szélesebb És Mélyebb Integráció
A felhasználóink azt várják, hogy a TeamViewer-t problémamentesen be tudják illeszteni a meglévő munkafolyamatokba. A legtöbb felhasználó számára ez azt jelenti, hogy a TeamViewer-nek együtt kell működnie a már meglévő technológiával – CRM, alkalmazáskezelő szoftver, vagy fájltárolási szolgáltatás. A TeamViewer folyamatosan fejleszti a szélesebb és mélyebb integrációt, lehetővé téve a felhasználóknak a munkafolyamataik további fejlesztését, javítását.
Ügyfélközpontú Fejlesztés
A TeamViewer a termékeit mindig is a vevőközpontú hozzáállással fejlesztette. Ez az egyik fő oka az egységes növekedésnek. Az új rendszerekkel és folyamatokkal, a minőséggel és mennyiséggel kapcsolatos felhasználói visszajelzések megnőttek. Ez azt jelenti, hogy fejlesztőink jobban pozícionálják az új funkciókat és függőségeket, annak érdekében hogy minél jobban kiszolgálják a felhasználóink igényeit. A TeamViewer legutolsó verziója azt bizonyítja, hogy a korábbiaknál nemcsak több fejlesztést tudunk megvalósítani, de az eszközök minősége is jelentős mértékben javult.
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.