A TeamViewer gyorsabban növekszik, mint valaha


A TeamViewer azonosító (ID) akkor jön létre, ha a TeamViewer-t egy új eszközön aktiválják. 2015-ben a TeamViewer elérte a mérdfölkőnek számító egymilliárd azonosítót —tíz évvel a termék megjelenését követően. 2015 óta jelentősen megnöveltük az alapelveinket, és kifejlesztettünk egy új megközelítést, amellyel értéket hozunk létre a felhasználóink számára.
A végeredmény? Újabb 500 millió azonosító (ID) mindössze 20 hónap alatt. Miért fontos ez? A felhasználók egyre több értéket szerznek a TeamViewer használatával, és mi elkötelezettek vagyunk a termék további fejlesztése iránt. 


A Kommunikáció Jelentősége

importance-of-communication-for-growth.png

A TeamViewer mindig is nagy hangsúlyt helyezett a felhasználókkal történő nyílt rendszerű kommunikációra. Függetlenül, hogy e-mail-ről vagy telefonálásról beszélünk, mi állandóan a kommunikáció egyszerű, közvetlen formáját kerestük. Az elmúlt két év során a TeamViewer átalakította a felhasználókkal történő kommunikációs stratégiáját, annak érdekében, hogy jobban kiszolgálják őket a szükséges információval. Az értékesítési elégedettség, vevőgondozási és támogatási csapatok nőttek, így jelentős szerepet játszottak a növekedésünk gyorsulásában.

A TeamViewer Közösség Hatása

the-teamviewer-community.png

A TeamViewer körül létrehozott közösség teljesen egyedi. A közösségi hálózatok a hét minden napján rendkívül aktívok. A felhasználók keresik a kapcsolatot velünk és egymással is, annak érdekében, hogy megvitassák hogyan kaptak fontos segítséget olyasvalakitől, aki a TeamViewer-t használta. Tisztában vagyunk, hogy a közösségünk mennyire értékes, ezért nagy hangsúlyt helyezünk a fejlesztésre, meghallgatjuk követőinket a közösségi oldalainkon (Facebook, Twitter és LinkedIn). 2016-ban a TeamViewer Közösségi platform indításával egy olyan helyet kívántunk biztosítani a felhasználóknak, ahol kapcsolatba léphetnek a TeamViewer-rel, illetve a többi felhasználóval. 

A Növekedés Számokban

  • 1.5 Milliárd Azonosító (ID)
    A felhasználók a termék 2005-ös indulása óta összesen 1.5 milliárd TeamViewer azonosítót hoztak létre. A legutóbbi 20 hónapban pedig 500 milliót.
  • 750.000 azonosítót naponta.
    750.000 TeamViewer azonosítót (ID) hoznak létre naponta a felhasználók az egész világon. 
  • 20 millió Online Eszköz
    Adott időpontban kb 20 millió online eszközön fut a TeamViewer. Ez meghaladja Írország, Costa Rica és Svájc összes lakosságát! 
  • 200 országban használják
    A TeamViewer-t a világ összes országában használják. Ügyfeleink a TeamViewer használatával legyőzhetik a távolságokat és a határokat. 
  • 30 különböző nyelven érhető el
    Ha a távolság nem akadály, akkor anyelv sem lehet az. Ezért a TeamViewer 30 különböző nyelven áll rendelkezésre.
  • 200 millió felhasználó világszerte
    A TeamViewer közösségnek több mint 200 millió felhasználója van. Ez több mint Franciaország, az Egyesült Királyság, és Olaszország összes lakossága!

Oktatási Anyagok Fejlesztése

educate-to-leverage-the-power-of-teamviewer.png

A felhasználók cselekedetei a TeamViewer használata során egészen elképesztőek. Függetlenül attól, hogy több ezer eszközt kezelnek, segítenek egy embernek, vagy támogatást biztosítanak az űrhajósoknak – a kihívásokat amiket a TeamViewer használatával oldanak meg rendkívül meggyőző. 

Magasabb Szintű Lokalizáció
 

available-localized-and-accessible-worldwide.png

A TeamViewer-t 200 millióan használják az egész világon. A különböző országok és kultúrák különböző kihívásokkal néznek szembe. A gyorsabb ütemű növekedésünk a különböző lokalizációs kihívásoknak való megfelelésnek köszönhető. Ezért irodákat nyitottunk a világ különböző pontjain. Ez azt jelenti, hogy a TeamViewer meghallgatja az emberek igényeit lokalizált szinten, és megvalósítja a kért dolgokat. 

Szélesebb És Mélyebb Integráció

 

wider-and-deeper-integrations-to-improve-workflows.png

A felhasználóink azt várják, hogy a TeamViewer-t problémamentesen be tudják illeszteni a meglévő munkafolyamatokba. A legtöbb felhasználó számára ez azt jelenti, hogy a TeamViewer-nek együtt kell működnie a már meglévő technológiával – CRM, alkalmazáskezelő szoftver, vagy fájltárolási szolgáltatás. A TeamViewer folyamatosan fejleszti a szélesebb és mélyebb integrációt, lehetővé téve a felhasználóknak a munkafolyamataik további fejlesztését, javítását. 

Ügyfélközpontú Fejlesztés

 

customer-centric-development.png

A TeamViewer a termékeit mindig is a vevőközpontú hozzáállással fejlesztette. Ez az egyik fő oka az egységes növekedésnek. Az új rendszerekkel és folyamatokkal, a minőséggel és mennyiséggel kapcsolatos felhasználói visszajelzések megnőttek. Ez azt jelenti, hogy fejlesztőink jobban pozícionálják az új funkciókat és függőségeket, annak érdekében hogy minél jobban kiszolgálják a felhasználóink igényeit. A TeamViewer legutolsó verziója azt bizonyítja, hogy a korábbiaknál nemcsak több fejlesztést tudunk megvalósítani, de az eszközök minősége is jelentős mértékben javult. 

(Teamviewer.com)

Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.

Copyright © 2023 Trans-Europe Zrt. Minden jog fenntartva.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram