3ds Max

Váltsuk valóra legmerészebb kreatív ötleteinket!

ÁTTEKINTÉS

Árakhoz kattintson ide

Az Autodesk 3ds Max 2012 szoftverrel a hivatásos kreatív és média szakemberek számára kívánjuk biztosítani a legfejlettebb eszközöket. A teljes, átfogó és produktív, a munkafolyamatokat meggyorsító funkciókészlettel rendelkező animációs csomagként tervezett 3ds Max a vezető 3D animációs megoldás játékfejlesztéshez, design vizualizációhoz, vizuális effektusokhoz és oktatáshoz.

Az Autodesk 3ds Max 2012 szoftverrel a hivatásos kreatív és média szakemberek számára kívánjuk biztosítani a legfejlettebb eszközöket. A teljes, átfogó és produktív, a munkafolyamatokat meggyorsító funkciókészlettel rendelkező animációs csomagként tervezett 3ds Max a vezető 3D animációs megoldás játékfejlesztéshez, design vizualizációhoz, vizuális effektusokhoz és oktatáshoz.

Néhány újdonság a 3ds Max 2012 eszköztárából:

  • az új, Nitrous motorral kompatibilis videókártyák használata esetén jobb teljesítményt érhetünk el, mint korábban
  • az mRigids motor segítségével közvetlenül a nézetablakban hozhat létre dinamikus merevtest-szimulációkat.
  • Graphite modellező és textúra rendszer körülbelül 100 új további kreatív eszközzel render-szerű effektek megjelenítése külön viewportban: soft shadow, valósidejű blendeszimuláció, ambient occlusion - szinte fotó minőségben
  • a komplex munkafolyamatok leegyszerűsíthetővé válnak a több objektumot és scene-t magában foglaló Container objektum bevezetésével
  • a Material Explorer azzal segíti a művészeket, hogy egy nagyon bonyolultságú scene-en is könnyen készíthetnek különböző összevethető változatokat az anyagokból és textúrákból
  • multithread xView mesh analizátor, ami többféle típusú geometria státuszáról készít jelentést a viewportokban ez az első animációs csomag, amelybe integrálták a mental images erőteljes "mental mill" technológiáját, amivel hardver független shadereket fejleszthetünk, tesztelhetünk akár hardveres akár szoftveres megjelenítés számára továbbfejlesztett OBJ támogatás és ProOptimizer technológia, ami tovább bővíti az együttműködést az Autodesk Mudbox-al
  • további C++ és .Net támogatás, mellyel a teljesen egyedi munkakörnyezeteket és külső fejlesztéseket integrálhatnak a 3ds Max-ba

Az Autodesk 3ds Max 2012 szoftverrel a hivatásos kreatív és média szakemberek számára kívánjuk biztosítani a legfejlettebb eszközöket. A teljes, átfogó és produktív, a munkafolyamatokat meggyorsító funkciókészlettel rendelkező animációs csomagként tervezett 3ds Max a vezető 3D animációs megoldás játékfejlesztéshez, design vizualizációhoz, vizuális effektusokhoz és oktatáshoz.

Játékok

Törjön át minden korlátot. Készítsen áttörő, új-generációs játékokat az Autodesk 3ds Max szoftverrel.

 

Design vizualizáció

Nem fognak szóhoz jutni. Keltsen jó benyomást ügyfeleiben – értékesítse munkáját

 

Filmes és televíziós effektusok

Majd leesik az álluk. Érjen el bámulatos eredményeket időbeli vagy minőségbeli kompromisszumok nélkül.

 

Oktatás

Engedje kibontakozni a diákok kreativitását. Sajátítsák el a játék- és vizuális effektusokat készítő cégek által elvárt, magasszintű 3D-s ismereteket. „Az Autodesk 3ds Max 2010 segítségével azokra a feladatokra koncentrálunk, amelyekkel ügyfeleink szembesülnek, amikor nagy tömegű, összetett adathalmazzal dolgoznak, valamint a nagyobb munkacsoportok kihívásaira” – mondta Marc Petit, az Autodesk média és szórakoztatóipari alelnöke. „A digitális alkotók a 3ds Max 9 használatával előnyhöz jutnak a programmag tökéletesítése, valamint a termelékenység és a munkafolyamat hatékonyságának növelése által. A program képessé teszi az alkotókat összetett térbeli adatkészletek kezelésére, amely az újgenerációs játékokat, filmeket, közvetítéseket és látványterveket jellemzi.”


RENDSZERKÖVETELMÉNYEK
Windows:

Rendszer Microsoft Windows 2000 Professional (SP4), Windows XP Professional SP2, Windows XP x64 vagy újabb
Processzor Intel Pentium 4 1.4 GHz vagy ennek megfelelő AMD processzor SSE2 technológiával
Memória 2 GB (4 GB a javasolt)
Tárhely 3 GB
Képernyő 1024x768 - 32 bit
Egyéb
  • Microsoft Internet Explorer 8 vagy későbbi
  • Direct3D 10, Direct3D 9 vagy OpenGL kompatibilis videókártya (256 MB RAM, 1 GB a javasolt)
  • Microsoft Windows-szabványos 3 gombos egér
  • DVD-ROM meghajtó

FUNKCIÓK

Tárgykezelés Ossza meg másokkal, ellenőrizze és tartsa kézben a tárgyakat, melyekkel dolgozik az új, már létező tárgykezelő megoldásokkal kompatibilis Asset Tracker forráskezelő megoldásunk segítségével.

Karakterfejlesztés Hozzon létre lélegzetelállítóan valósághű modelleket piacvezető poligon szerkesztő eszközeinkkel. Használja az új pelt mapping technikát, és csökkentse a textúra finombeállításával töltött időt. Állítson elő és finomítson tetszőleges animációt a Motion Mixer segítségével – a nem-lineáris animáció-keverés már nem csak a Biped rendszerrel lehetséges.

Fejlesztői eszközök Készítsen robusztus MAXScript programokat rövidebb idő alatt, az új MAXScript debugger alkalmazással. Az egyedi megoldások és bedolgozó-modulok létrehozásához, valamint a hatékonyabb munkafolyamat megvalósításához használja erőteljes, jól dokumentált szoftverfejlesztő-készletünket (SDK).

Teljesítmény A stabilitás és a teljesítmény kritikus kérdések a 3D művészek számára. Az új Edit Poly kijelölési lehetőségek, a javított Trackview teljesítmény, a kibővült karakter-felépítési és csontozási interaktivitás tovább növelik a teljesítményt.

Animáció A 3ds max segítségével animációit tetszőlegesen keverheti, szerkesztheti és akár átmeneteket is készíthet rajtuk. A hagyományos digitális mozgásrögzítési formátumok a 3ds max segítségével közvetlenül importálhatóak a karakter-felépítésébe. A nyílt, XML fájlformátumok használatával az egyedi eszközökkel készített mozgásfájlokat is betöltheti a 3ds Max szoftverbe. Hozzon létre valósághű karaktereket a tökéletesített karakterfejlesztési funkciókkal, a ruha- és haj szimulációs eszközökkel, valamint a díjnyertes Reactor® dinamikai- és részecskerendszer segítségével.

Modellezés A 3ds max átfogó, piacvezető poligon modellező eszközökkel rendelkezik kis- és nagyfelbontású modellezéshez. Az új, továbbfejlesztett poligon modellező eszközök meggyorsítják a nagy részletességű geometriák készítésének folyamatát. Használja a gyors, különleges Edit Poly eljárást, amellyel az egyszerűtől az összetett modellekig bármit létrehozhat.

Textúrázó eszközök Az UV illesztéseket eltűntetheti a „pelt mapping” eljárással. A tárgyak textúrázásához hozzon létre sík, egyesített textúrát az UVW koordináták kiterítésével. Könnyítse meg dolgát az UV koordinátákkal, melyeket pontos geometriához illesztve eltüntetheti a torzításokat. Rengeteg időt és sokórányi munkát takaríthat meg, mivel az illesztések pontosan oda kerülnek, ahová kell, és így utólagos javításokra már aligha lesz szüksége. A program kiemelten együtműködik az Adobe Photoshop programmal, aminek közreműködésével hihetetlenül realisztikus texturának készíthetünk modelleink számára.

Csontozás (skinning) A játékfejlesztés sorn használt kis poligonszámú, - kiváló minőségű -, modellektől a vizuális effektus modellekig bármit csontozhat. A nem kívánt nyújtás elkerülése és a szerkesztendő felszínek számának minimalizálása érdekében a csúcspontok automatikusan hozzárendelődnek a csontokhoz.

MAXScript szkriptnyelv Készítsen robusztus MAXScript programokat rövidebb idő alatt, az új MAXScript debugger alkalmazással. A felhasználói felület teljes kontrollálhatósága révén az eszközöket egyedi funkcionalitással egészítheti ki. Használja ezt az objektum-orientált szkriptnyelvet olyan programok létrehozásához, amelyek kibővítik a 3ds Max eszközkészletét, vagy optimalizálják a munkafolyamat egyes fázisait.

Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.

Copyright © 2023 Trans-Europe Zrt. Minden jog fenntartva.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram