Készítsünk egy 283 x 283 pixeles, 100 dpi (dot per inch) felbontású, fehér hátterû üres lapot.

|Miután elkészítettük új képünket, a Layers fülön található Background layerre duplán kattintva hozzunk létre egy aktív réteget, amelynek adjuk a „faminta” nevet.

|Alkalmazzuk a Filter menü > Noise > Add Noise szûrõt. A szabályos eloszláshoz a „Uniform”, a véletlenszerû eloszláshoz a „Gaussian” opciót választhatjuk ki, és a csúszka segítségével megadhatjuk a megfelelõ erõsségû szemcsézetet. Tehát az Amountot állítsuk 100%-ra, az eloszlást Gaussianra, és a Monochromatic négyzetet pipáljuk ki.

|Ezek után válasszuk meg a fa színét az Image > Adjustments > Hue (színezet) > Saturation (telítettség)
Ctrl +
U segítségével, majd üssük be a következõ értékeket: Hue: 41; Saturation: 81; Lightness: -45. Ügyeljünk arra, hogy a Colorize be legyen kapcsolva.

|Mossuk el képünket a Filter > Blur > Motion Blurrel, amellyel „lineáris” irányokba életleníthetünk, majd a Distancet állítsuk be 24 pixelre. Immár hasonlóság fedezhetõ fel a természetben lévõ fa textúrája és a mi famintánk között.

|Utolsó elõtti lépésként készítsük el a favágók rémálmát, a fában található göcsörtöket. Nagyon egyszerû eljárás, amelyet tetszés szerint végezhetünk el. Készítsünk az Elliptical Marquee Toollal

ovális részleteket a rétegünkön.

|Végezetül a Filter > Distort > Twirllel csavarjuk meg a fa mintázatát.
Ennél a lépésnél engedjük szabadjára a kreativitásunkat. A 6-os és a 7-es lépést ismételgessük a rétegen belül különbözõ helyeken.

|Íme a végereményünk, amely eléggé hasonlít a faerezetre.
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.