A TeamViewer Engage egy következő generációs digitális ügyfélkapcsolati platform az online értékesítéshez, a digitális ügyfélszolgálathoz és a videós konzultációkhoz
A TeamViewer Engage egy következő generációs digitális ügyfélkapcsolati platform az online értékesítéshez, a digitális ügyfélszolgálathoz és a videós konzultációkhoz, amely lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy növeljék az ügyfélélményt, és ezáltal élethosszig tartó márkahűséget alakítsanak ki.
A TeamViewer Engage skálázható felhőben vagy helyben történő telepítési lehetőségekkel, egyszeri bejelentkezési (SSO) integrációval és beépített biztonsági megoldásokkal vállalati szinten is megfelel az ügyfelek igényeinek. Kezeljük a TeamViewer Engage felhasználóit a meglévő SSO vagy szerepkör-alapú hozzáférés-szabályozási rendszerével, és biztosítsuk az összes ügyfélmegbízás megfelelő ellenőrizhetőségét.
A rendszer egyik legnagyobb előnye, hogy a TeamViewer Engage GDPR-kompatibilis, ami lehetővé teszi, hogy biztonságosan lépjünk kapcsolatba az ügyfelekkel a digitális csatornákon keresztül, anélkül, hogy érzékeny vagy személyes adatokhoz férhessenek hozzá.
Böngészőkből vásárlók Az alkalmi böngészőket alakítsuk megbízható vásárlókká - jutalmazzuk az ügyfeleket VIP szintű bánásmóddal egy személyes és online élményen keresztül. Kommunikáljunk a weboldal látogatóival abban a pillanatban, amikor segítségre van szükségük, és valós időben vezesseük végig őket a vásárlási folyamaton a Co-Browsing és a Video Chat segítségével. Lássuk, mit látnak a webböngészőjükben, és támogassuk kérdéseiket a személyes adatokat felfedése nélkül. A legjobb rész? Nincs szükség letöltésre vagy telepítésre, így valóban gördülékeny ügyfélélményt nyújthatunk az ügyfeleinknek. |
|
Növeljük az ügyfélhűséget Legyünk mindig egy lépéssel a versenytársak előtt - haladjuk meg az ügyfelek elvárásait, így már a márkájával való első kapcsolatfelvételtől kezdve élethosszig tartó hűséget nyerhetünk. Támogassuk az ügyfeleket, amikor és ahogyan szükségük van rá - zökkenőmentesen minden csatornán és eszközön. Válaszoljunk a kérdésekre, adjunk hasznos tanácsokat és vizuálisan vezessük végig őket a gyors megoldásokhoz, könnyebben, mint ahogy azt egy hagyományos telefonos ügyfélszolgálat tenné. |
|
Frusztrációmentes támogatás Álljunk az ügyfelek rendelkezésére digitálisan is - akkor és úgy ahogy épp szükség van a támogatásra az összes lehetséges csatornán keresztül. Az automatizált csevegőrobotoktól kezdve a proaktív bevonódáson át az élő csevegésig, a videokonferenciákig és a társböngészésig, segítsünk az ügyfeleknek gyorsabban és hatékonyabban megoldani a problémákat az egy platformon található végponttól végpontig terjedő digitális ügyfélszolgálati eszközökkel. Szüntessük meg a zavaros telefonos ügyfélszolgálati beszélgetéseket - osszuk meg azonnal a webböngésző nézeteket, hogy "egy oldalon álljunk" ügyfelekkel, és frusztrációmentes támogatást kaphassanak. |
|
Növeljük a csapat termelékenységét Segítsük a csapatot abban, hogy gyorsabban tudjanak segíteni az ügyfeleknek. Adjunk lehetőséget az ügyfélszolgálati és értékesítési csapatatoknak, hogy kevesebb idő alatt többet tudjanak elvégezni a megfelelő eszközökkel, hogy a megfelelő pillanatban, a megfelelő eszközön, a megfelelő ügyféllel tudjanak kapcsolatba lépni - mindezt megfelelő adatvédelem mellett. Optimalizáljuk és automatizáljuk a rutinfeladatokat a munkafolyamatokat és szolgáltatási kérelmeket indító chatbotokkal, majd váltsunk át élő ügynöki chat-támogatásra, vagy indítsunk biztonságos társböngészési munkameneteket a kontextus tisztázása érdekében, rekordidő alatt megoldva az ügyfelek problémáit. |
Rendszer | Linux (Ubuntu 16 vagy újabb) |
Processzor | 4 magos, 2 GHz |
Memória | 16 GB |
Tárhely | 50 GB |
Co-Browsing A Co-Browsing a fejlett, problémamentes képernyőmegosztási technológia segítségével leegyszerűsíthetjük az ügyfelek és a menedzserek közötti kommunikációt. A TeamViewer Engage segítségével bármilyen eszközön, bármilyen böngészőben - letöltés és telepítés nélkül - együtt böngészhetünk az ügyfelekkel.
Chatbotok Hozzimk létre automatizált csevegő párbeszédfolyamatokat előre felépített feltételes szabályok alapján, hogy előminősítse az érdeklődőket, válaszoljunk a gyakori kérdésekre és még sok minden másra. Ha a problémák túl összetettek az automatizált Chatbot útmutatáshoz, egy menedzser jelzést kap, és zökkenőmentesen átveheti a feladatot az élő csevegésen keresztül.
Élő csevegés Integráljon Live Chat megoldásokat a weboldalára, hogy a látogatóból ügyfelek legyenek, akinek azonnali támogatást nyújthatunk. Adjunk a menedzsereknek hasznos eszközöket a hatékonyságuk növelése érdekében, mint például az automatizált Chatbot-áramlások és a gyakran feltett kérdésekre adott előre definiált válaszok.
Video chat Biztosítsunk ügyfeleink számára személyre szabott élményt a Video Chat segítségével. Végezzünk ügyfélkonzultációkat, értékesítési hívásokat, távoli lakásellenőrzéseket, technikai támogatást és még sok mást. Integrálja a Video Chatet weboldalába, online ügyfélportáljába vagy mobilalkalmazásába, hogy egy kattintással hozzáférjen a digitális ügyfélszolgálathoz.
eSignature A Document Co-Browsing - a TeamViewer jogilag kötelező erejű elektronikus aláírási eszköze - lehetővé teszi, hogy az eSignature segítségével másodpercek alatt, bármilyen eszközről - külön szoftverbe való beruházás nélkül - jogilag aláírathassunk szerződéseket, ajánlatokat, űrlapokat vagy bármilyen digitális dokumentumot.
Időpont-ütemezés Könnyedén előkészíthetjük és kezelhetjük az értékesítési és konzultációs időpontokat a TeamViewer Engage segítségével. Szinkronizáljuk az időpontokat kedvenc naptáralkalmazásunkkal, küldjünk e-mailben időpontmeghívókat, és használjuk az időpontfoglaló funkciót, hogy az ügyfelek időpontokat foglalhassanak.