A Redshift egy nagy teljesítmény GPU gyorsított renderelő, kifejezetten a high-end felhasználói igények kielégítése céljából készült alkalmazás. Kreatív felhasználók és stúdiók igényeire szabott funkciókkal áll a renderelési feladatok végrehajtására. A Redshift nem csupán nagy teljesítményű eszközkészlet, de gond nélkül képes együttműködni a legnépszerűbb CG alkalmazásokkal.
Több más szoftver mellett az alábbi CG alkalmazásokban használhatjuk ki a Redshift tudását: Maya, 3ds Max, Cinema 4D, Houdini és Katana.
- CUDA 5.0 kompatibilis VGA legalább 8 GB VRAM-mal
- CUDA kompatibilis VGA legalább 8 GB VRAM-mal
Elképesztő méretek A Redshift hatékony memóriakezelésének köszönhetően egyszerre akár több millió poligonból álló jeleneteket is képes lerenderelni, akár több terabájtnyi textúrával.
Standard Surface A Redshift Standard Surface hihetetlen realizmust kínál intuitív vezérléssel. Hozzunk létre felületeket egyszerű, iparági szabványos paraméterekkel, és fordítsuk le könnyedén az anyagokat más renderelő rendszerekből.
Globális megvilágítás A pont alapú globális megvilágítási technikával élethű fényviszonyokat hozhatunk létre egy adott jelenethez. A brutális teljesítményű engine-nek köszönhetően villámgyorsan elvégezhetjük a bevilágítással járó feladatokat.
Hatalmas teljesítmény A GPU nyers erejének a kihasználásának és intelligens mintavételi technikáknak köszönhetően lett a Redshift a világ leggyorsabb renderelője.
Proxy fájlok A már létrehozott objektumokat és bevilágításokat Redshift Proxy fájlokba menthetjük, így könnyedén felhasználhatjuk őket egy másik jelenetben.
Redshift CPU A Redshift CPU használatával a Cinema 4D felhasználók megtekinthetik, módosíthatják és hozhatják létre a projektjeiket a Redshift segítségével speciális grafikus hardver vagy külön előfizetés nélkül. A Redshift CPU interaktív élményt nyújt a projekt kinézetének kialakításakor, és pixelpontos kompatibilitást a nagy teljesítményű Redshift GPU rendereléssel.
Transformation és deformation blur A Redshift támogatja a többlépcsős transformation és a kétlépcsős deformation blurt.
Volumetrikus renderelés A Redshift támogatja az OpenVDB renderelést az összes 3D alkalmazásban és a natív mennyiségi renderelést a Houdiniben.
Szőrzet renderelés A legtöbb alkalmazásban gyakran problematikus a vékony szőrszálak renderelése. A Redshift támogatja az úgynevezett minimális pixel szélességű szőrzetek renderelését, így sokkal egyenletesebb megjelenésű képeket kaphatunk, kellemetlen zajosság nélkül.
Baking A Redshift lehetővé teszi bármilyen típusú AOV-adat kiolvasását az egyes objektumokból.
Parancssori renderelés A felhasználók az aktuális 3D alkalmazástól függetlenül is lerenderelhetik jeleneteiket a redshiftCmdLine segítségével.
SDK Speciális munkafolyamatokhoz egy C++ SDK áll a felhasználók rendelkezésére.
Ha további információra van szüksége, kérem keresse fel viszonteladóink egyikét, illetve ügyfélszolgálatunk is készségesen rendelkezésére áll!