Redshift

    MAXON Redshift 3

    A világ első, teljesen GPU gyorsított renderelője
    Redshift

    A Redshift egy nagy teljesítmény GPU gyorsított renderelő, kifejezetten a high-end felhasználói igények kielégítése céljából készült alkalmazás. Kreatív felhasználók és stúdiók igényeire szabott funkciókkal áll a renderelési feladatok végrehajtására. A Redshift nem csupán nagy teljesítményű eszközkészlet, de gond nélkül képes együttműködni a legnépszerűbb CG alkalmazásokkal.

    Áttekintés

     

    Több más szoftver mellett az alábbi CG alkalmazásokban használhatjuk ki a Redshift tudását: Maya, 3ds Max, Cinema 4D, Houdini és Katana.

    Rendszerkövetelmények
    Windows
    Rendszer
    Windows 7, 8.x, 10 (64 bit)
    Processzor
    Pentium 4 vagy jobb
    Memória
    8 GB
    Tárhely
    100 GB
    Képernyő
    1024x768
    Egyéb
    • CUDA kompatibilis VGA legalább 4 GB VRAM-mal
    Apple
    Rendszer
    macOS 10.12 vagy 10.13 (Figyelem! macOS 10.14 nem támogatott rendszer)
    Processzor
    Intel
    Memória
    8 GB
    Tárhely
    100 GB
    Képernyő
    1024x768
    Egyéb
    • CUDA kompatibilis VGA legalább 4 GB VRAM-mal
    Rendszer
    Linux (64 bit), glibc 2.12 vagy újabb
    Processzor
    Pentium 4 vagy jobb
    Memória
    8 GB
    Tárhely
    100 GB
    Képernyő
    1024x768
    Funkciók

    Elképesztő méretek A Redshift hatékony memóriakezelésének köszönhetően egyszerre akár több millió poligonból álló jeleneteket is képes lerenderelni, akár több terabájtnyi textúrával.

    Globális megvilágítás A pont alapú globális megvilágítási technikával élethű fényviszonyokat hozhatunk létre egy adott jelenethez. A brutális teljesítményű engine-nek köszönhetően villámgyorsan elvégezhetjük a bevilágítással járó feladatokat.

    Hatalmas teljesítmény A GPU nyers erejének a kihasználásának és intelligens mintavételi technikáknak köszönhetően lett a Redshift a világ leggyorsabb renderelője.

     

    redshift_prod_01.jpg

     

    Proxy fájlok A már létrehozott objektumokat és bevilágításokat Redshift Proxy fájlokba menthetjük, így könnyedén felhasználhatjuk őket egy másik jelenetben. 

    Transformation és deformation blur A Redshift támogatja a többlépcsős transformation és a kétlépcsős deformation blurt.

    Volumetrikus renderelés A Redshift támogatja az OpenVDB renderelést az összes 3D alkalmazásban és a natív mennyiségi renderelést a Houdiniben. 

     

    redshift_prod_02.jpg

     

    Szőrzet renderelés A legtöbb alkalmazásban gyakran problematikus a vékony szőrszálak renderelése. A Redshift támogatja az úgynevezett minimális pixel szélességű szőrzetek renderelését, így sokkal egyenletesebb megjelenésű képeket kaphatunk, kellemetlen zajosság nélkül.

    Baking A Redshift lehetővé teszi bármilyen típusú AOV-adat kiolvasását az egyes objektumokból.

    Parancssori renderelés A felhasználók az aktuális 3D alkalmazástól függetlenül is lerenderelhetik jeleneteiket a redshiftCmdLine segítségével.

    SDK Speciális munkafolyamatokhoz egy C++ SDK áll a felhasználók rendelkezésére. 

    Ha további információra van szüksége, kérem keresse fel viszonteladóink egyikét, illetve ügyfélszolgálatunk is készségesen rendelkezésére áll!