3D az egész világnak
A MAXON Cinema 4D igazán hatékony eszközöket ad a 3D grafikusok kezébe, és bárki számára elérhetővé teszi a VFX munkafolyamatokat. Élvezze az új lehetőségeket, legyen szó modellezésről, animációról, vagy látványtervezésről. A Cinema 4D új szintre emeli a művészetet. Professzionális munkaeszköz profiknak.
Egyszerű használni Gyakorlatilag berobbansz a 3D világába, mivel nagyon gyorsan igazán nagyszerű képeket tudsz létrehozni. A Cinema 4D intuitív, átlátható és könnyen kezelhető rendszere lehetővé teszi a kezdők számára is, hogy azonnal belevágjanak az alkotásba. A számtalan oktatóanyag, valamint a világméretű, magasan képzett közösség is hozzásegíti a kezdőket ahhoz, hogy minél hamarabb professzionális szintre kerülhessenek. |
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Intuitív kezelőfelület A Cinema 4D hatékony segítséget nyújt a mindennapi munkafolyamatokban. A logikus elrendezés lehetővé teszi az új funkciók megtalálását, valamint azok könnyű kezelését. A kezelőfelület személyre szabható, és a későbbi munkákhoz elmenthető. |
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Stabilitás A Cinema 4D stabilitása nem csak a felhasználók körében ismert, hanem azon kívül is. Minden új funkciót alapos tesztelésnek vetünk alá, mielőtt kiadnánk, valamint a rendszeresen megjelenő szervizcsomagok tovább optimalizálják a működésüket. |
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Hatékony súgó rendszer Egy adott funkcióra vonatkozó kérdéseid azonnal megválaszolásra kerülnek, ha jobb gombbal rákattintasz, és a show help funkciót választod. |
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Procedurális munkafolyamatok Maradj rugalmas az elejétől a végéig! Megtarthatod a változtatás lehetőségét a legutolsó pillanatig, mindegy, milyen munkafolyamatban vagy. Erre a Cinema 4D számos lehetőséget kínál: parametrikus modellek, procedurális árnyalók, textúrák, és így tovább. A Take System lehetővé teszi a jelenet több változatának elmentését egyetlen fájlban anélkül, hogy bármit véglegesítened kellene. |
A MAXON Cinema 4D karakteranimációs eszközeivel könnyedén készíthetünk animációkat és karakter rigeket. A szőrzet és haj kezelése talán még sose volt olyan egyszerű, mint most. Meghatározhatjuk a stílust, a hajszálak irányát, a hosszt és természetesen az animációt. A fizikai engine-nel egyszerű feladat összetett ütközések és interakciók modellezése, legyen szó pár objektumról, vagy több százról. A hálózati renderelés segítségével az összes rendelkezésre álló számítógépet befoghatjuk a renderelés elvégzésére. Annak ellenére, hogy a MAXON Cinema 4D elsősorban szakembereknek készült, és rendkívül fejlett eszköztárral rendelkezik, használata mégis barátságos és intuitív. Az olyan összetett animációk készítése, mint például a haj mozgatása is meglepően könnyű és gyors, mivel a MAXON Cinema 4D elvégzi helyettünk a munka dandárját
Animációs munkafolyamat Jobb kulcspontázás, idővonalon alkalmazható szűrők, attribútumkezelő és sok minden más.
Magic Bullet Looks integráció Könnyedén alkalmazhatjuk a 200 előre beállított filmes megjelenést, LUT-okat importálhatunk, színkorrekciókat végezhetünk, és természetesen kijavíthatjuk a kromatikus aberrációkat is.
Rendszer | macOS 10.14 vagy újabb |
Processzor | Intel |
Memória | 4 GB |
Tárhely | 7 GB |
Képernyő | 1024x768 |
Windows:
Rendszer | Windows 10 (64 bit) |
Processzor | Intel vagy AMD SSE3 támogatással |
Memória | 4 GB |
Tárhely | 7 GB |
Képernyő | 1024x768 |
Egyéb |
|
Egyéb:
Rendszer | CentOS 7, Ubuntu 18.04 LTS (64 bit) |
Processzor | Intel vagy AMD SSE3 támogatással |
Memória | 4 GB |
Tárhely | 7 GB |
Képernyő | 1024x768 |
A legtöbb 3D-s projekt a modellezéssel kezdődik.
Egyszerű geometriai formák állnak rendelkezésedre a Cinema 4D-n belül "parametrikus primitívek" formájában. A Parametrikus objektumok olyan állítható térbeli sokszögek, amelyek bonyolultabb modellek alapjául szolgálhatnak. Számos deformáló, módosító és generátor áll rendelkezésedre a könnyű és gyors modellezéshez. A spline (vonal) objektumok, kiegészülve az extrude, lathe, loft és sweep objekumokkal alkalmasak rendkívül összetett alakzatok létrehozására, amelyek valós időben állíthatók, vagy akár animálhatók is.
Fejlett karakteranimáció
A karakter animátoroknak és riggelőknek egyaránt szükségük van könnyen használható eszközökre az élethű karakter mozgatáshoz.
Az új karakterobjektum
A különböző karakterobjektumok segítségével könnyedén csontozhatsz sokféle élőlényt, legyen az ember, négylábú, hal, madár, stb... Egyszerűen csak húzd rá az elkészült modellt a megfelelő karakterobjektumra, és automatikusan hozzáadódnak a mesh-hez a csontok, valamint a súlyozás.
Járásciklus CMotion-nel
Karaktereid automatikusan követik a talaj egyenetlenségeit járás közben, ha CMotion-t használsz. Megadhatsz neki egy egyszerű vonalat, amin végighalad, vagy bármilyen talajt, a karakter állandó kölcsönhatásban marad vele.
A Cinema 4D Studio hajszimulációt nem csak haj, de szőrzet, toll, és még sok egyéb megalkotására is használhatod. Hihetetlenül gyorsan és intuitívan készíthetsz bármilyen szőrt, vághatod méretre, fésülheted, stb. Adhatsz hozzá bármilyen anyagot és textúrát, és animálhatod is. A hajszimuláció dinamikus hatásokkal van felruházva, automatikusan hat rá a gravitáció, szél, stb. Teljesen élethű hajat készíthetsz egy közepes teljesítményű számítógépen is, akár több millió hajszálat is villámgyorsan lerenderel a Cinema 4D.
Dinamikus hatások
A Cinema 4D tartalmaz egy speciális dinamikus rendszert, amelyben azt is meghatározhatjuk, hogy az adott test kemény, vagy puha.
Rigid Body (merev test) dinamika
Leesnek, összeütköznek, kölcsönhatásba kerülnek egymással és a környezettel. A Rigid Body lehetővé teszi, hogy olyan paramétereket adhassunk a modelleknek, mint például gravitáció, vagy tömeg. A Cinema 4D-nek nem okoz gondot akár több ezer modell fizikai szimulációja, vagy több millió poligonból álló modellek dinamikus mozgásának kiszámolása.
Soft Body (lágy test) dinamika
Ha a kölcsönhatás eredményeként valamely tárgynak deformálódnia kell, arra a Soft Body dinamika használható.
Aerodinamikus erőhatások
Animálni a levegő segítségével? A Cinema 4D-vel lehetséges. Hozz létre egyszerűen légáramlatokat, és hagyd, hogy a haj, a toll, vagy könnyebb modellek behódoljanak neki.
A Cinema 4D számos eszközt kínál a jelenetek bevilágítására, természetesen Global Illumination-nel.
Különböző típusú fényforrások biztosítják a rendkívül hatékony bevilágítási rendszert. Könnyedén állítható a fényerő, a fény színe, faloff, és egyéb tulajdonságok. Készíthetsz látható, vagy volumetrikus fényeket, adhatsz hozzá zajt, színes árnyékot, és még sok mást.
Global Illumination
A globális megvilágítás figyelembe veszi, hogy a tárgyak nem csak a fényforrásból kapnak fényt, hanem a környezet által visszaverődött fény is megvilágítja őket. Ezáltal sokkal élethűbb eredmény hozható létre. A Global Illumination HDRI bevilágítással együtt kiváló képminőséget eredményez.
Határ a csillagos ég!
A Cinema 4D büszkélkedhet egy komplett SKY (ég) eszközzel is, amelyben egyszerűen létrehozhatunk felhőket, ködöt, atmoszférát, és még globális helymeghatározást is tartalmaz. Ezen kívül az adatbázisból előre elmentett ég szimulációkat és időjárási elemeket is behívhatunk.
IES fények
Sok gyártó kínál ingyenesen letölthető IES adatokat különböző lámpák fényének valóságos szimulálásához. Ezek már tartalmazzák többek között a fényerőt, színhőmérsékletet, vagy a falloff értékeket, amelyekkel teljesen élethű lámpa-világítás hozható létre. A Cinema 4D tartalmaz számos ilyen előre meghatározott értékekkel ellátott lámpát.
Fénytörés
A Cinema 4D képes olyan fényhatásokat is szimulálni, mint például egy óra számlapjára, vagy egy medence aljára vetülő fény, mivel pontosan megjeleníti a fénytörést is átlátszó anyagok környezetében.
__________________________________________________
Fizikai render motor
A realizmus felső határát feszegeti a Cinema 4D új fizikai render motorja. Mintha egy valódi kamerát használnál, beállíthatod a záridőt, rekeszértéket, mélységélességet, motion blur-t, és így tovább.
Olyan továbbfejlesztett hatásokkal találkozhatsz, mint az elmosódott tükröződések, területi árnyékok, és az ambient occlusion. A fizikai render motor az Intel Embree raytracinget használja olyan magasan optimalizált algoritmusokkal, amelyek akár 300 százalékos teljesítménynövekedést is tudnak produkálni a képminőség megtartása mellett. Minél összetettebb egy jelenet, annál inkább kihasználható ez a teljesítmény függetlenül attól, hogy milyen processzorral dolgozol.
A MAXON CINEMA 4D által támogatott fájlformátumokat tartalmazó táblázatot ITT találja.
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.