Corel MindManager Professional 23

Legyenek a gondolatokból tervek, a tervekből tettek!

ÁTTEKINTÉS

A MindManager sikeresen használható „agyviharokon", projektmegbeszéléseken, stratégiai tervek készítésénél, prezentációkon és bármilyen komplex információk esetében.

Növeli a produktivitást, jelentosen megkönnyíti a mindennapi irodai munkát. A MindManager azt is lehetové teszi, hogy gyakorlatilag korlátlan számú nyilvános vagy magánfelhasználóval osszunk meg üzleti és információs térképeket. A MindManager a közös munkamenedzsment kiváló eszköze, egyszerre sok hozzáférést tesz lehetové, így remekül használható például csoportos feladatmenedzsmenthez.

Az ingyenes tesztverziót a MindManager oldaláról töltheti le. Ha többet akar megtudni, fordujon forgalmazónkhoz.

Használja ki jobban csapata lehetoségeit és növelje teljesítményét a MindManagerrel!
A MindManager csapata

Az új, univerzális exportálási funkciókkal, bárkivel és bármilyen platformon megoszthatók a MindManager tartalmak. A legjobb ötleteket, terveket és jegyzeteket több mint 700 különböző webes alkalmazással oszthatjuk meg. Hozzunk létre és osszunk meg információs térképeket, gondolattérképeket, folyamatábrákat, koncepciós térképeket, projekt összefoglalókat és interaktív idővonalakat.

A térképek interaktív felületekké alakíthatók, amin azonnal  lekövethetők az integrált appokban bekövetkezett változások. Az új projekt tervező eszközökkel, projekt idővonalakkal, munkafolyamat diagramokkal és modern felhasználói felülettel rendelkező MindManagar for Windows kihagyhatatlan minden olyan szervezet számára, ahol elsőrendű prioritást élvez a munka hatékony megszervezése.

Munka a gondolat sebességével

A hagyományos, lineáris eszközök használata gyakran azt jelenti, hogy a legjobb ötletek a tervezőasztalon maradnak. A MindManager viszont lehetővé teszi, hogy az agyunk a lehető leghatékonyabban legyen képes az információk feldolgozására, azaz gyorsan és dinamikusan. Így biztosak lehetünk abban, hogy nem fog elveszni egyetlen kiváló ötlet vagy fontos részlet se.

  • A fő koncepciót több kisebb részletre bonthatjuk, úgy hogy az összefüggések egyértelműek és egyszerűek maradnak.
  •  A végrehajtandó feladatokhoz szükséges információkat anélkül adhatjuk meg, hogy ki kellene lépnünk a tervezés fő folyamatából.
  • Az információkat egyszerű ragadd meg és vidd módszerrel rendszerezhetjük.

Az ördög a részletekben rejlik

Akkor tudunk igazán hatékonyan dolgozni, ha arra koncentrálunk, amire kell. A MindManager mindig a kontextusában mutatja a feladatokat, az ötleteket és a részleteket, így követhetjük, hogy mi épp a fontos és mi az, amit mellőzhetünk.

  • Rejtett kapcsolatok felfedése a témák, a feladatok és az adatok között.
  • Szükségtelen információk eltüntetése, kockázatok feltárása és lehetőségek felfedezése.
  • A MindManagerrel előre még azelőtt felmérhetjük egy-egy döntés következményét, mielőtt azokat valóban meghoznánk.

Hatékony kommunikáció

Az összefüggéstelen levelezések, a felesleges meetingek és a rosszul kiosztott feladatok csak arra jók, hogy megöljék a folyamatban lévő projekteket. A MindManagerrel egységesen kezelhetjük a projekthez tartozó összes információt. Egy közösen használt portálon keresztül oszthatjuk meg a feladatokat, így biztosak lehetünk benne, hogy a munkatársaink időben értesülnek a munkával kapcsolatos teendőkről.

  • Világos kommunikáció a felelősségi körökről, a prioritásokról, a határidőkről, stb.
  • A szükséges feladatok kapcsolatainak vizuális megjelenítése a hatékonyabb együttműködés érdekében.
  • A projektekhez tartozó erőforrások, feladatok és ütemezése.

Ablak a világra

A tudás csak akkor hatalom, ha hozzáférhetünk. A MindManager az összes rendelkezésre álló adatot egy egységes halmazként kezeli, amiben világosak az összefüggések és egyértelműen kiderülnek a szükséges teendők. A kapcsolódó adatokat szinkronizálhatjuk Microsoft Office fájlokból, adatbázisokból és több mint 800 egyéb alkalmazásból.

  • Fájlok, képek, linkek, multimédia tartalmak hozzáadása és megtekintése.
  • Egyetlen felületen keresztül férhetünk hozzá az összes kapcsolódó információhoz.


RENDSZERKÖVETELMÉNYEK
Apple:

RendszermacOS 10.14 vagy újabb
Processzor1,6 GHz vagy gyorsabb
Memória2 GB
Tárhely250 MB
Képernyő1024x768

Windows:

RendszerWindows 11, Windows 10
Processzor1,6 GHz vagy gyorsabb
Memória2 GB
Tárhely1,5 GB
Képernyő1280x720

FUNKCIÓK

Egy szövetséges minden tervhez, projekthez és folyamathoz

Elmetérképek Jussunk el az ötleteléstől a projekt kivitelezéséig, és osszuk meg az ötleteinket olyan gyorsan, amilyen gyorsan csak az eszünkbe jutnak. Láthatjuk, ahogy a projektek formát öltenek, miközben hozzárendelhetjük az erőforrásokat, a költségszámítást és egyebeket.

Szervezeti diagramok Egyszerűen és könnyen készíthetünk pillanatképes áttekintést a csapatban, egy projektben vagy egy szervezeten belül minden egyes résztvevőről. Adjunk a projekthez képeket, és stilizálja úgy, ahogyan nekünk tetszik.

teamviewe_essentials_feature_05.jpg

Idővonalak Hatékonyan fektessük le a terveket, projekteket, ütemterveket, teljesítendő feladatokat és egyebeket egy idővonal mentén, amely világos és lenyűgöző áttekintést nyújt az érdekelt feleknek.

Folyamatábrák Vázoljuk fel az utat a jobb eredményekhez. Készítsünk tömör, professzionális folyamatábrákat, amelyek segítenek egy folyamat vagy program elemzésében, tervezésében, dokumentálásában vagy kezelésében.

Koncepciótérképek Szerezzünk vizuális ábrázolást az ötletek és információk közötti kapcsolatokról, amely a következő szintre emeli gondolkodását.

Venn- és hagymadiagramok Lássuk az elemhalmazok közötti kapcsolatot a hasonlóságok és különbségek azonosítása érdekében, és tegyük láthatóvá a szervezet vagy folyamat részei közötti függőségeket.

Kanban táblák A kanban táblák egy agilis projektmenedzsment eszköz, amely lehetővé teszi a munka vizualizálását, a csapat munkafolyamatának megszervezését és a projektek maximális hatékonyságának biztosítását.

Tölcsérdiagramok Világos, vizuális ábrázolást kaphatunk bármely, a vállalkozással kapcsolatos folyamat több szakaszáról. A tölcsérdiagramok felhasználhatók a potenciális problémás területek azonosítására.

Emeljük új magasságokba a termelékenységét

Szöveggyorsítók Vigyük a projekteket a gyorsítósávba azzal, hogy a témákhoz erőforrásokat és címkéket adunk egyszerűen a '@' vagy a '#' beírásával, amelyet az erőforrás vagy a címke neve követ.

Drag & Drop Gyakran hajlamosak vagyunk nem lineárisan gondolkodni. A MindManager segít abban, hogy az ötleteinket olyan gyorsan lejegyezzük, ahogyan az eszünkbe jutnak. Később zökkenőmentesen áthelyezhetünk mindent egyszerű ragadd meg és vidd módszerrel.

Prioritási jelölők Sok a tennivaló a nap folyamán. Létfontosságú, hogy arra összpontosítsunk, ami a legfontosabb. A MindManager prioritásjelzői egy pillanat alatt áttekinthetővé teszik, hogy mi az, ami azonnali figyelmet igényel, és mi az, ami várhat.

Szűrés Vizuális jelzésekként prioritásjelzőket és más ikonokat használhatunk. Mostantól könnyedén szűrhetjük a térképeket, és csak azt kell néznünk, amire kíváncsiak vagyunk mindössze néhány gyors kattintással.

teamviewe_essentials_feature_06.jpg

Témainformációs kártyák Rejtsük el a kiegészítő információkat, hogy a térkép ne legyen zsúfolt, miközben mindenhez gyors hozzáférést biztosít a rendszer. Húzzuk az információkat a kártyákról a témakörökre és fordítva.

Beépített sablonok Indítsunk el egy diagramot üres lapról vagy a beépített sablonok könyvtárából, amelyek bármely iparághoz illeszkednek. Készítsen erőteljes stratégiai terveket, építsen projekteket a semmiből, és kövesse nyomon az összes részletet, fejlesszen ki zökkenőmentes folyamatáramlásokat és még sok mást.

Alkalmazáson belüli útmutatók A MindManager Learning Center lépésről-lépésre bemutató útmutatókkal segíti az új felhasználók gyors indulását, a tapasztalt felhasználók pedig megismerkedhetnek a fejlettebb funkciókkal.

Emelkedjünk az információáradat fölé

Szervezzünk és strukturáljunk Egyszerűen és intuitív módon gyűjtsük össze a tudást és az adatokat, akár külső forrásokból is. Tartsuk egy helyen az összes linket, dokumentumot, képet, jegyzetet, üzleti adatot, kulcsadatot és feladatot, és összpontosítsük a figyelmét arra, ami a legfontosabb.

Importálás, exportálás és szinkronizálás Szinkronizáljuk az adatokat az Outlookkal és a SharePoint-tal. Importáljunk és exportáljunk támogatott fájltípusokat, beleértve a Microsoft Word, Excel, Project fájlokat és egyebeket.

Tartalom rögzítése bárhonnan A MindManager Snap segítségével valós időben rögzíthetünk ötleteket vagy tartalmakat. Egyszerűen küldjük el magunknak vagy a csapattagoknak, és a MindManager következő megnyitásakor már a megfelelő Snap várólistában várnak minket a szükséges anyagok.

Szinkronizálás az online tárhellyel Tároljuk a fájlokat online, és férjünk hozzá azokhoz. A MindManager támogatja az integrációt az online tárhelyszolgáltatókkal, például a SharePoint, a OneDrive, a Google Drive, a Dropbox, a Box és az iCloud - úgynevezett "Places" - szolgáltatásaival.

Térkép roll-upok Több forrásból származó adatok összesítése. A Map roll up-ok lehetővé teszik a felhasználók számára, hogy egyetlen mesterdiagramba egyes témákat és teljes témastruktúrákat adjanak össze több, akár helyben, akár a felhőben tárolt térképből.

teamviewe_essentials_feature_07.jpg

Excel Data Mapper Használjuk ki az Excel hihetetlen adattömörítő erejét, és hagyja maga mögött az Excel bonyolultságát. Hozzunk létre olyan térképes nézetet a táblázatkezelő tartalmából, amely csak azokat az adatokat tartalmazza, amelyeket látnunk kell, úgy, ahogyan látni szeretnénk.

Dinamikus nézetek Tekintsük a meg tartalmakat, terveket, projekteket és folyamatokat minden nézőpontból, bármilyen helyzethez megfelelő nézettel, beleértve a térképnézet, vázlatnézet, Gantt-diagram nézet, ütemterv nézet, ikonnézet és címkenézet nézetet.

Mozgósítsa terveit, projektjeit és folyamatait

Az ötlettől a kivitelezésig Fejlesszünk egy ötletbörzét végrehajtható stratégiává, folyamattá vagy tervvé ugyanabban az alkalmazásban. Gazdagítsuk a feladatokat erőforrásinformációkkal, határidőkkel, jegyzetekkel és egyéb meta-adatokkal, amelyek segítségével a csapatok és a projektek koncentráltan és a tervek szerint haladhatnak.

Projektköltségek nyomon követése Gyorsan adjunk hozzá egyedi költségeket a projekttérképekhez, könnyen frissítsük őket, és egy egyszerű kattintással szumázzuk az összegeket, hogy azonnal átláthatóvá váljon a projekt egyik legkritikusabb eleme.

Gantt-diagramok A Gantt-diagramok a projektvezetők számára részletességet és átláthatóságot biztosítanak a projekt alapvető elemeiről és állapotáról. Nyomon követheti és módosíthatja a projekt általános költségeit, kezdési időpontokat, esedékességi időpontokat, erőforrásokat és még sok mást.

teamviewe_essentials_feature_08.jpg

Fedezzük fel a folyamatábrák lehetőségeit A MindManagerrel szabadon kombinálhatjuk a különböző diagramtípusokat és nézeteket, így soha nem korlátozódik egyetlen folyamtípusra. Használjuk ki a szűrést és a dinamikus nézeteket a gyors fókuszáláshoz és perspektívaváltáshoz.

Hatékony folyamatábrás bővítmények Az összetett folyamatábrák olvashatóságának új dimenzióját adhatjuk hozzá a vonalugrásokkal, beleértve a lekerekített, híd- és résugrásokat is. Növeljük a hatást a továbbfejlesztett kapcsolati képességekkel.

Objektum alakzatok Új, iparági szabványos alakzatokkal - blokknyilakkal, ékzárakkal, párhuzamosokkal és trapézokkal - egészültek ki a diagramok és folyamatábrákat a hatásuk maximalizálásához.

SmartRules és képletek Automatizáljuk és gyorsítsuk fel a munkát előre vivő folyamatokkal, a MindManager SmartRules™ feltételes formázással. Hozzunk létre és szerkesszünk saját képleteket a témák és a téma tulajdonságai segítségével, hogy okosabb üzleti döntéseket hozhassunk.

Indítsuk be a csapatmunkát és az innovációt

Platformokon átívelő közös szerkesztés Hívjuk meg az osztályokon, irodákon és időzónákon túli kollégákat, hogy valós időben dolgozhassunk a térképeken. Közös szerkesztés bármilyen platformon. Nézzük, ahogy a tervek kikristályosodnak, a lehetőségek megjelennek, és az ötletek a szemünk előtt szárnyalnak.

MindManager Snap Rögzítsünk, fogadjunk és osszunk meg tartalmakat bármikor, bárhonnan, asztali számítógépen, böngészőn vagy mobileszközön keresztül. Többfelhasználós Snap várólistákat is létrehozhatunk és kezelhetünk.

Térképrészletek megosztása Azonnal küldjünk térképrészleteket magának vagy másoknak a személyes vagy csoportos Snap várólistákhoz való hozzáadással. A térképrészeket ezután bármely platformon és bármely felhasználó által hozzáadhatjuk más térképekhez.

Csatlakozás a SharePointon keresztül Mentsük a térképeket a SharePointba, nyissuk meg őket újra, és ellenőrizzük őket a MindManagerben. A SharePoint Linker segítségével lekérdezhetünk bizonyos SharePoint-listák tartalmát, megjeleníthetjük azt egy térképen belül, és kitölthetjük vagy szerkeszthetjük a SharePoint feladatlistákat közvetlenül a térképen belül.

teamviewe_essentials_feature_09.jpg

Közzététel és megosztás Tegyük közzé és osszuk meg térképeinket a munkatársakkal és ügyfelekkel - még azokkal is, akiknek nincs MindManagerük. Minden közzétett térkép dinamikus weblinket kap, amely bármikor frissíthető és webböngészőn keresztül elérhető.

Tartalomvezérlés A tartalomvezérlés lehetővé teszi, hogy megosszuk a projekt- és tervezési térképek naprakészen tartásának felelősségét, miközben megőrizhetjük az ellenőrzést a módosítható elemek és a módosítható személyek felett.

Fóliák Vegyük át a diák feletti példátlan ellenőrzést. Használjunk diagramkészítési lehetőségeket az egyes diákon, adjunk hozzá információkat több, akár helyben, akár felhőben tárolt térképből, és idővel fejlesszük a diaképek állományát is.

Microsoft Teams integráció Kombináljuk a MindManager vizuális munkavégző képességét a Microsoft Teams robusztus kommunikációs képességeivel. Dolgozzunk hatékonyabban és produktívabban. Osszuk meg és rendszerezzük jobban az üzleti szempontból kritikus információkat. Szereljük fel a csapatokat a zökkenőmentes együttműködésre és sikerre.

Copyright © 2023 Trans-Europe Zrt. Minden jog fenntartva.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram