Maya LT

Játéktervező szoftver független játékfejlesztők számára

ÁTTEKINTÉS

A Maya LT™ 3D játékfejlesztő szoftver kifinomult 3D modellező-, és animációs eszközeinek használatával valósághű karaktereket, kellékeket és környezeteket hozhat létre és animálhat.

A Maya LT használatával életre keltheti videojátékterveit

 

 

A Maya LT-ből bármilyen játékmotorba exportálhatja 3D eszközeit

Egyéni exportálási eszközökkel eszközöket exportálhat közvetlenül a Unity és az Unreal motorba, vagy a játékexportáló segítségével 3D tartalmakat tölthet be a választott motorba.

 

 

A Maya LT-ben kiváló minőségű textúrákat és anyagokat hozhat létre

 

Az eszközök segítségével kiváló minőségű textúrákat és anyagokat hozhat létre. Az Allegorithmic Substance anyagokat közvetlenül a szoftverben is felhasználhatja.



RENDSZERKÖVETELMÉNYEK
Apple:

Rendszer Apple MacOS 10.13.x vagy újabb
Processzor 64-bit Intel SSE4.2 támogatással
Memória 8 GB
Tárhely 4 GB
Képernyő 1920x1080

Windows:

Rendszer Windows 7 (SP1), Windows 10 Professional
Processzor 64-bit Intel vagy AMD SSE4.2 támogatással
Memória 8 GB
Tárhely 4 GB
Képernyő 1920x1080

FUNKCIÓK

A Maya® LT 2020 3D animációs, modellező-, szimulációs és renderelőszoftver a már létező munkafolyamatok továbbfejlesztésével és új eszközök használatával segíti a művészek gyors munkáját.

UV-szerkesztői munkafolyamat, megjelenés és élmény Az UV-szerkesztő felhasználói felülete átalakult, az új UV eszközkészlet pedig jobb eszközöket és funkciókat tartalmaz.

Csomómódosító az interaktív hajformázáshoz Realisztikus csomósodást készíthet a hajban vagy szőrben a természetesebb hatásért.

After Effects élő hivatkozás Élő kapcsolatot építhet fel a Maya és az Adobe® After Effects® között, hogy egyszerre végezhessen valós idejű módosításokat és tekinthessen meg jeleneteket.

További MASH-csomópontok A MASH-eszközkészlet új csomópontokat (ív, jel, világ, elhelyező, stb.) biztosít, valamint frissítéseket a meglévő csomópontokhoz.

 

1

 

További szolgáltatások

Mozgókép

3D típus Márkajelzéseket, úszó emblémákat, címszakaszokat és egyéb olyan projekteket hozhat létre, amelyekhez szövegre van szükség.

Továbbfejlesztett vektorgrafikai munkafolyamat SVG-fájlokat importálhat, másolhat és illeszthet be a Maya szoftverbe. 

Mozgókép eszközkészlet A példányosított objektumokkal gyorsan hozhat létre összetett procedurális effektusokat és animációkat.

3D animáció

Váz párhuzamos kiértékelése Új rendszer gyorsítja fel a váz lejátszását és módosítását.

Geodéziai voxelek csatolása Gyorsabban hozhat létre kiváló minőségű, azonnal használható karaktereket.

Általános animációs eszközök Eszközkészlet procedurális, kulcsképkocka-, és parancsfájlalapú animációhoz.

Időszerkesztő Magas szintű animációszerkesztéseket végezhet a nem destruktív, vágásalapú, nem lineáris szerkesztővel.

Alakkészítési munkafolyamat Gyorsan és könnyen végezhet karakterein és animációin finomhangolást.

Animálási teljesítmény A sebesség terén végzett fejlesztések révén még gyorsabban készítheti el jeleneteit.

 

2

 

3D modellezés

Szimmetria-modellezés A tükrözési és a szimmetriamodellezési eszköz továbbfejlesztéseivel egyszerűbben hozhat létre szimmetrikus modelleket. 

Poligonmodellezés A hatékony tár gyorsabb és egységesebb Boole-műveleteket tesz lehetővé a poligongeometriákon.

OpenSubdiv támogatás Interaktív munkafolyamatokkal növelheti a teljesítményt.

 

3

 

3D renderelés és árnyalás

A megjelenést javító további árnyalási csomópontok Az összetett jeleneteket egyszerűbben árnyalhatja. 

A megjelenést javító, továbbfejlesztett munkafolyamat Intuitívabb és művészibb módon adhat alakot a modelleknek és formálhatja azokat.

Színkezelés A hatékony tár gyorsabb és egységesebb Boole-műveleteket tesz lehetővé a poligongeometriákon.

Következő generációs nézetablak-megjelenítés és árnyalás Valósághűbb megjelenítést biztosító, interaktív környezetben dolgozhat, amelyben gyorsabban szerkesztheti az eszközöket és képeket.

Renderelési környezet Gyorsan renderelhet és kezelhet összetett jeleneteket. Könnyedén hozhat létre újrahasznosítható sablonokat egy felvételi beállításhoz.

 

5

 

Folyamatintegráció

Parancsfájlok és API A Maya Embedded Language (MEL) vagy a Python programozási nyelv segítségével Maya-parancsfájlokat hozhat létre, és beépülő modulokat írhat.

Adat- és jelenetkezelési eszközök A nagy adatkészleteket és bonyolult jeleneteket az erre szolgáló eszközökkel és munkafolyamatokkal kezelheti. 

Jelenet-összeállítási eszközök az intelligensebb adatok érdekében Egyszerűen hozhat létre nagy és összetett világokat, és a létrehozási eszközöket külön elemként kezelheti.

 

Ha további információra van szüksége, kérem keresse fel viszonteladóink egyikét, illetve ügyfélszolgálatunk is készségesen rendelkezésére áll!

 

Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.

Copyright © 2023 Trans-Europe Zrt. Minden jog fenntartva.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram