Hatékony animációs, modellezési és renderelési eszközök, amelyek rugalmasan alkalmazkodnak a kreatív igényekhez.
A Maya Creative szoftver hatékony animációs, modellezési és renderelési eszközöket biztosít, amelyek segítségével életre keltheti elképzeléseit.
A lenyűgöző animációs eszközök segítségével mozgásba hozhatja alkotásait
A Maya Creative animációs eszközei leegyszerűsítik az animációk létrehozásának és szerkesztésének folyamatát, így időt takaríthat meg, hogy a kreativitásra összpontosíthasson.
A hatékony, művészbarát renderelő kevesebb kattintással lenyűgöző, kiszámítható eredményeket biztosít.
Rendszer | macOS 10.14. vagy újabb |
Processzor | 64-bit Intel SSE4.2 támogatással |
Memória | 8 GB |
Tárhely | 7 GB |
Képernyő | 1920x1080 |
Windows:
Rendszer | Windows 11, 10 |
Processzor | 64-bit Intel vagy AMD SSE4.2 támogatással |
Memória | 8 GB |
Tárhely | 7 GB |
Képernyő | 1920x1080 |
Gyorsítótárazott lejátszás A gyorsítótárazott lejátszás az animációkat a memóriában tárolja, így Playblast nélkül is gyorsan láthatja a változásokat.
Időszerkesztő Egyszerű mozgás a klipszintű nézetek és a kulcsszintű részletek között az intuitív, vágásalapú, nem lineáris szerkesztővel Az időszerkesztő meghatározza az animáció időzítési műveleteit, így kísérletezhet a jelenet elemeinek kombinációival és változataival.
Gráfszerkesztő A jelenetanimáció grafikus ábrázolásával animációs görbéket hozhat létre, tekinthet meg és szerkeszthet.
Szellemképszerkesztő Az animált objektumok időbeli mozgását és helyzetét jelenítheti meg az animációkat tükröző képekkel.
Karakterbeállítás Valósághű karaktermozgást hozhat létre összetett csontvázakkal, IK-kezelőkkel és deformálókkal.
Kék ceruza eszközkészlet A Kék ceruza rajzeszközökkel 2D rajzokat és feliratozásokat hozhat létre a nézetablakban.
Felületképzés A modellezett felületeket néhány kattintással csatolhatja egy csontvázhoz.
Átirányítás Zökkenőmentesen átviheti az animációkat az azonos vagy hasonló struktúrával rendelkező csontvázak között. További információ
UV-szerkesztő Az intuitív eszközökkel és funkciókkal gyorsan hozhat létre és szerkeszthet UV-topológiákat.
Alakadási eszközök A művészbarát eszközökkel magas szintű módosításokat végezhet a modelleken.
NURBS-modellezés 3D modelleket hozhat lére geometrikus primitívek és rajzolt görbék használatával.
Poligonmodellezés Egyedi 3D modelleket hozhat létre csúcs-, él- és felületalapú geometria használatával.
OpenSubdiv-támogatás A modell kiváló minőségű ábrázolásával pontosan és gyorsan dolgozhat.
Beépített Arnold renderelő Az Arnold Render View segítségével valós időben tekintheti meg a fénybeállítások, az anyagok és a kamerák változásait.
Szabványos felületi árnyaló Az olyan anyagokat, mint a mattüveg, műanyag vagy autófesték könnyen használható felületi árnyalóval modellezheti.
Látványfejlesztés a Hypershade használatával Gyönyörű rendereléseket hozhat létre, és renderelési csomópontokat, például textúrákat, anyagokat, fényeket, renderelési segédprogramokat és speciális effektusokat szerkeszthet és csatlakoztathat.
Zökkenőmentes importálás és exportálás Natív Maya-adatokként importálhatja az USD-adatokat, illetve USD-adatokként exportálhatja a Maya-adatokat.
Kis fájlméretű előnézetek A Hierarchianézet ablak használatával megtekintheti az USD-beli jelenetstruktúra gyors előnézetét.
Natív USD-támogatás Közvetlenül USD-adatokkal dolgozhat a népszerű -szerkesztőkben, például az Outlinerben (Kontúrozó), az Attribute Editorban (Attribútumszerkesztő) és a Channel Boxban (Csatornapanel).
USD a nézetablakban Natívan, az adatokkal együtt tekintheti meg az USD-t a nézetablakban.
MASH procedurális effektusok A MASH procedurális csomóponthálózatával gyönyörű mozgóképeket hozhat létre.
3D típus A poligonszövegekkel szemet gyönyörködtető márkajelzést, logókat, címsorokat és egyebeket tervezhet.