3D animációs és vizuáliseffektus-szoftver
A Maya egy akadémiai díjnyertes, 3D modellező, animációs és renderelő megoldás. A Maya alkalmazást a felhasználók széles skálája használja, lélegzetelállító térbeli ábrázolásra egész estés mozifilmekben, interaktív játékokban, műsorokban és reklámokban (többek között a BMW, a CNN, a Disney, az Epic Games, az Industrial Light & Magic, a Midway Games és a Weta Digital).
A Maya egy professzionális 3D szoftver, amellyel valósághű karakterek és mozifilm-minőségű effektusok hozhatók létre.
Rendszer | macOS 11.x vagy újabb |
Processzor | Intel alapú 64 bites processzor |
Memória | 8 GB |
Tárhely | 7 GB |
Képernyő | 1024x768 - 32 bit |
Egyéb |
|
Windows:
Rendszer | Windows 10, Windows 11 |
Processzor | 64 bites Intel vagy AMD SSE4.2 támogatással |
Memória | 8 GB |
Tárhely | 7 GB |
Képernyő | 1024x768 - 32 bit |
Egyéb |
|
Egyéb:
Rendszer | Linux® Red Hat Enterprise 8.6, Rocky Linux 8.6 |
Processzor | Intel alapú 64 bites processzor |
Memória | 8 GB |
Tárhely | 7 GB |
Képernyő | 1024x768 - 32 bit |
Egyéb |
|
A különös teremtményektől a lenyűgöző tájakig és a mozgalmas harci jelenetekig az Oscar-díj-nyertes Maya® eszközkészlet a legjobb választás a karakterek és a körülöttük lévő világ hihető és hiteles létrehozásához.
Bifrost for Maya Fizikailag pontos szimulációkat hozhat létre egyetlen vizuális programozási környezetben.
USD a Maya szoftverben Nagy méretű adatkészleteket tölthet be és szerkeszthet gyorsan, a natív eszközökkel pedig közvetlenül az adatokkal dolgozhat.
Gyors lejátszás Gyorsabban, kevesebb Playblast létrehozásával tekintheti át az animációkat a Viewport 2.0 gyorsítótárazott lejátszásával.
Unreal Live Link for Maya Valós időben streamelhet animációs adatokat a Mayából az Unreal szoftverbe az Unreal Live Link for Maya beépülő modullal.
Időszerkesztő Magas szintű animációszerkesztéseket végezhet a nem destruktív, vágásalapú, nem lineáris szerkesztővel.
Gráfszerkesztő A jelenetanimáció grafikus ábrázolásával animációs görbéket hozhat létre, tekinthet meg és módosíthat.
Poligonmodellezés 3D modelleket hozhat létre csúcs-, él- és felületalapú geometria használatával.
NURBS-modellezés 3D modelleket hozhat lére geometrikus primitívekből és rajzolt görbékből.
Karakterbeállítás Kifinomult csontvázakat, IK-kezelőket és deformálókat hozhat létre az élethű teljesítményt nyújtó karakterek számára.
Beépített Arnold renderelő Az Arnold Render View segítségével valós időben tekintheti meg a jelenet változásait, a fénybeállításokat, az anyagokat és a kamerákat is beleértve.
A Bifrost vizuális programozási környezet Fizikailag pontos és hihetetlenül részletes szimulációkat hozhat létre egyetlen vizuális programozási környezetben.
Szimulációk Az Aero, az MPM és a Particles rendszerek segítségével természetes megjelenésű effektusokat, például füstöt, havat vagy részecskéket hozhat létre.
Szórás A Bifrost szórási csomópontjaival procedurálisan szórhat szét objektumokat, például fákat vagy köveket.
Használatra kész gráfok Lenyűgöző effektusokat, például havazást és porvihart hozhat létre az azonnal használatba vehető, előre létrehozott gráfokkal.
Interaktív hajformázás A hatékony és interaktív hajformázási eszközökkel valósághű hajat és bundát hozhat létre a karakterei számára.
Fizika és effektusok Merev és lágy testekkel, ruhákkal vagy részecskékkel hozhat létre szimulációkat.
Villámgyors A Maya szoftver USD funkciójának használatával nagy méretű adatkészleteket tölthet be és szerkeszthet pillanatok alatt.
Zökkenőmentes importálás/exportálás Natív Maya-adatokként importálhatja az USD-adatokat, illetve USD-adatokként exportálhatja a Maya-adatokat.
Kis fájlméretű előnézetek A Hierarchianézet ablak használatával megtekintheti az USD-beli jelenetstruktúra gyors előnézetét.
Natív USD-támogatás Közvetlenül USD-adatokkal dolgozhat a népszerű Maya-szerkesztőkben, például az Outlinerben (Kontúrozó), az Attribute Editorban (Attribútumszerkesztő) és a Channel Boxban (Csatornapanel).
USD a nézetablakban Natívan, a Maya-adatokkal együtt tekintheti meg az USD-t a nézetablakban.
Bifrost procedurális USD Procedurálisan hozhat létre és módosíthat USD-adatokat vizuális programozással.
Nyílt forráskódú és teljeskörűen testreszabható A Maya USD beépülő modul nyílt forráskódú projektként érhető el a stúdiók számára, és igény szerint testreszabható.
Gyors lejátszás Gyorsabban, kevesebb Playblast létrehozásával tekintheti át az animációkat a Viewport 2.0 gyorsítótárazott lejátszásával.
Unreal Live Link for Maya Az Unreal Live Link beépülő modul lehetővé teszi, hogy valós időben streameljen animációs adatokat a Mayából az Unreal szoftverbe. Akár virtuális gyártási környezetben használja a két szoftvert, akár a következő játékán dolgozik, mostantól a Mayában módosított karaktereszközök azonnal megjelennek az Unreal programban is.
Időszerkesztő Magas szintű animációszerkesztéseket végezhet a nem destruktív, vágásalapú, nem lineáris szerkesztővel.
Gráfszerkesztő A jelenetanimáció grafikus ábrázolásával animációs görbéket hozhat létre, tekinthet meg és módosíthat.
Szellemképszerkesztő Pontosan megjelenítheti az animált tárgyak időbeli mozgását és pozícióját.
Kék ceruza eszközkészlet Vázlatokat készíthet az egymást követő beállításokról, mozgási íveket határozhat meg, illetve megjegyzéseket és feliratokat adhat hozzá a jelenethez.
Deformációs effektusok A hatékony deformációs effektusokkal továbbfejlesztheti a karakterek és tárgyak animációját.
Natív mozdulatkönyvtár beépülő modul Kiváló minőségű mozgásrögzítési adatokhoz férhet hozzá közvetlenül a Maya szoftverben.
Karakterbeállítás Kifinomult csontvázakat, IK-kezelőket és deformálókat hozhat létre az élethű teljesítményt nyújtó karakterek számára.
Felületképzés Bármilyen modellezett felületet problémamentesen a csontvázhoz csatolhat a felületképzés használatával.
Átirányítás Könnyedén átviheti az animációkat az azonos vagy hasonló struktúrával rendelkező csontvázak között.
Poligonmodellezés 3D modelleket hozhat létre csúcs-, él- és felületalapú geometria használatával.
NURBS-modellezés 3D modelleket hozhat lére geometrikus primitívekből és rajzolt görbékből.
UV-szerkesztés és -eszközkészlet Megtekintheti és szerkesztheti a poligon-, NURBS- és osztófelületek UV mintázatkoordinátáit 2D nézetben.
Alakadási eszközkészlet Intuitívabb és művészibb módon adhat alakot a modelleknek és formálhatja azokat.
OpenSubdiv-támogatás Interaktív munkafolyamatokkal növelheti a teljesítményt.
Beépített Arnold renderelő Az Arnold Render View segítségével valós időben tekintheti meg a jelenet változásait, a fénybeállításokat, az anyagokat és a kamerákat is beleértve.
Processzoralapú és GPU-alapú renderelés Az Arnolddal a gyártás során a processzort és a GPU-t is használhatja a rendereléshez.
Szabványos felületi árnyaló Az autófesték, tejüveg, műanyag és hasonló anyagok modellezésekor megtekintheti a renderelt képek előnézetét a nézetablakban. További információk
Látványfejlesztés a Hypershade használatával Árnyalási hálózatokat hozhat létre renderelési csomópontok, például mintázatok, anyagok és fények létrehozásával és összekötésével.
Színkezelés Megtekintheti a végleges színek pontos előnézetét a nézetablakban és a Render View-ban.
MASH procedurális effektusok Sokoldalú mozgóképtervezési animációkat hozhat létre procedurális csomóponthálózatok használatával a MASH-ben.
3D típus Márkajelzéseket, úszó emblémákat, címszakaszokat és egyéb olyan projekteket hozhat létre, amelyekhez szövegre van szükség.
Adobe Live-hivatkozás Megtekintheti a jelenetet egyszerre a Maya és az Adobe After Effects szoftverben.
Python 3 Maya-szkripteket hozhat létre, és beépülő modulokat írhat a Python 3 használatával.
Testreszabhatóság A Maya kinézetét és működését a munkafolyamatainak legmegfelelőbb módon szabhatja testre.
Jelenet-összeállítási eszközök Egyszerűen hozhat létre nagy és összetett világokat, és a létrehozási eszközöket külön elemként kezelheti.
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.