3D számítógépes animációs, modellezési, szimulációs és renderelési szoftver
A Maya egy akadémiai díjnyertes, 3D modellező, animációs és renderelő megoldás. A Maya alkalmazást a felhasználók széles skálája használja, lélegzetelállító térbeli ábrázolásra egész estés mozifilmekben, interaktív játékokban, műsorokban és reklámokban (többek között a BMW, a CNN, a Disney, az Epic Games, az Industrial Light & Magic, a Midway Games és a Weta Digital). Az Autodesk Maya 2020 kifejezetten az újgenerációs termelési igényekre lett kialakítva.
Rendszer | Apple Mac OS X 10.11.x vagy újabb |
Processzor | Intel alapú 64 bites processzor |
Memória | 8 GB |
Tárhely | 4 GB |
Képernyő | 1024x768 - 32 bit |
Egyéb |
|
Windows:
Rendszer | Windows 7 (SP1) vagy Windows 10 |
Processzor | 64 bites Intel vagy AMD SSE4.2 támogatással |
Memória | 8 GB |
Tárhely | 4 GB |
Képernyő | 1024x768 - 32 bit |
Egyéb |
|
Egyéb:
Rendszer | Red Hat Enterprise Linux 6.5; CentOS 6.5 & 7.2 |
Processzor | Intel alapú 64 bites processzor |
Memória | 8 GB |
Tárhely | 4 GB |
Képernyő | 1024x768 - 32 bit |
Egyéb |
|
A Maya® 2020 3D animációs, modellező-, szimulációs és renderelőszoftver a már létező munkafolyamatok továbbfejlesztésével és új eszközök használatával segíti a művészek gyors munkáját.
UV-szerkesztői munkafolyamat, megjelenés és élmény Az UV-szerkesztő felhasználói felülete átalakult, az új UV eszközkészlet pedig jobb eszközöket és funkciókat tartalmaz.
Csomómódosító az interaktív hajformázáshoz Realisztikus csomósodást készíthet a hajban vagy szőrben a természetesebb hatásért.
After Effects élő hivatkozás Élő kapcsolatot építhet fel a Maya és az Adobe® After Effects® között, hogy egyszerre végezhessen valós idejű módosításokat és tekinthessen meg jeleneteket.
További MASH-csomópontok A MASH-eszközkészlet új csomópontokat (ív, jel, világ, elhelyező stb.) biztosít, valamint frissítéseket a meglévő csomópontokhoz.
3D típus Márkajelzéseket, úszó emblémákat, címszakaszokat és egyéb olyan projekteket hozhat létre, amelyekhez szövegre van szükség.
Továbbfejlesztett vektorgrafikai munkafolyamat SVG-fájlokat importálhat, másolhat és illeszthet be a Maya szoftverbe.
Mozgókép eszközkészlet A példányosított objektumokkal gyorsan hozhat létre összetett procedurális effektusokat és animációkat.
Váz párhuzamos kiértékelése Új rendszer gyorsítja fel a váz lejátszását és módosítását.
Geodéziai voxelek csatolása Gyorsabban hozhat létre kiváló minőségű, azonnal használható karaktereket.
Általános animációs eszközök Eszközkészlet procedurális, kulcsképkocka- és parancsfájlalapú animációhoz.
Időszerkesztő Magas szintű animációszerkesztéseket végezhet a nem destruktív, vágásalapú, nem lineáris szerkesztővel.
Alakkészítési munkafolyamat Gyorsan és könnyen végezhet karakterein és animációin finomhangolást.
Animálási teljesítmény A sebesség terén végzett fejlesztések révén még gyorsabban készítheti el jeleneteit.
Szimmetria-modellezés A tükrözési és a szimmetriamodellezési eszköz továbbfejlesztéseivel egyszerűbben hozhat létre szimmetrikus modelleket.
Áttervezett alakadási eszközkészlet Intuitívabb és művészibb módon adhat alakot a modelleknek és formálhatja azokat.
Poligonmodellezés A hatékony tár gyorsabb és egységesebb Boole-műveleteket tesz lehetővé a poligongeometriákon.
OpenSubdiv támogatás Interaktív munkafolyamatokkal növelheti a teljesítményt.
Átfogó és adaptív folyadékszimulálás A Bifrost folyadékok új, adaptív megoldójával magas szintű részletgazdagságot érhet el a szükséges helyeken.
Gyorsabb, egyszerűbben használható XGen Frissített munkafolyamat, alapbeállítások, alakformálás és előnézet.
Adaptív Aero megoldó a Bifrost-renderelésekben Légköri effektusokat, például füstöt vagy ködöt hozhat létre.
Bifrost procedurális effektusok platform Valósághű folyadékokat szimulálhat és renderelhet.
Bullet Physics Valósághűen szimulálhat merev és lágy testeket.
Maya nCloth Valósághű, deformálható anyagokat hozhat létre.
Interaktív hajformázás (XGen) Az intuitív ecsetalapú eszközök jobb vezérlést és nagyobb pontosságot tesznek lehetővé a haj és szőr formára alakításában.
Bifrost Ocean Simulation System Valósághű óceánfelszínt hozhat létre hullámokkal, fodrokkal és nyomdokvízzel.
A megjelenést javító további árnyalási csomópontok Az összetett jeleneteket egyszerűbben árnyalhatja.
A megjelenést javító, továbbfejlesztett munkafolyamat Intuitívabb és művészibb módon adhat alakot a modelleknek és formálhatja azokat.
Színkezelés A hatékony tár gyorsabb és egységesebb Boole-műveleteket tesz lehetővé a poligongeometriákon.
Következő generációs nézetablak-megjelenítés és árnyalás Valósághűbb megjelenítést biztosító, interaktív környezetben dolgozhat, amelyben gyorsabban szerkesztheti az eszközöket és képeket.
A Mayába integrált Arnold Az Arnold RenderView segítségével valós időben tekintheti meg a jelenet változásait, a fénybeállításokat, az anyagokat és a kamerát is beleértve.
Renderelési környezet Gyorsan renderelhet és kezelhet összetett jeleneteket. Könnyedén hozhat létre újrahasznosítható sablonokat egy felvételi beállításhoz.
Parancsfájlok és API A Maya Embedded Language (MEL) vagy a Python programozási nyelv segítségével Maya-parancsfájlokat hozhat létre, és beépülő modulokat írhat.
Adat- és jelenetkezelési eszközök A nagy adatkészleteket és bonyolult jeleneteket az erre szolgáló eszközökkel és munkafolyamatokkal kezelheti.
Jelenet-összeállítási eszközök az intelligensebb adatok érdekében Egyszerűen hozhat létre nagy és összetett világokat, és a létrehozási eszközöket külön elemként kezelheti.
Ha további információra van szüksége, kérem keresse fel viszonteladóink egyikét, illetve ügyfélszolgálatunk is készségesen rendelkezésére áll!
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.