Modellezés és renderelés lenyűgöző 3D-ben
A 3ds Max® 3D modellező- és renderelőszoftver segítségével hatalmas világok alkothatók a játékokhoz, lélegzetelállító jelenetek a látványtervezéshez, és lenyűgöző virtuális valóságbeli élmények hozhatók létre.
A 3ds Max® egy professzionális 3D modellező-, renderelő- és animációkészítő szoftver, amellyel kiterjedt világokat és prémium minőségű terveket hozhat létre.
A hatékony modellezési eszközök segítségével életre keltheti a környezeteket és a tájakat.
Az intuitív textúrázási és árnyalási eszközökkel aprólékosan kidolgozott látványterveket és kellékeket hozhat létre.
A tervváltozatokat és a professzionális rendereléseket teljes művészi szabadság mellett készítheti el.
Akár kiterjedt világokat épít játékokhoz, akár bonyolult építészeti tervekhez készít látványterveket, a 3ds Max olyan modellezési eszközkészlettel rendelkezik, amellyel életre keltheti a 3D eszközöket.
A beépített Arnold renderelő a fénykeveréstől kezdve a színjavításig gazdag felhasználói élményt nyújt, továbbá képes a legösszetettebb karakterek, jelenetek és effektusok kezelésére is.
Hatalmas világokat alkothat játékokhoz, lélegzetelállító jeleneteket látványtervezéshez, és lenyűgöző virtuális valóságbeli élményeket hozhat létre. A 3ds Max® eszközkészletek segítségével részletgazdag környezeteket, objektumokat és karaktereket formázhat meg és hozhat létre. Személyeket, helyeket és tárgyakat is modellezhet.
A 3ds Max a legtöbb nagyobb renderelővel működik, segítségével magas színvonalú jelenetek és bámulatos ábrázolások alkothatók látványtervezési és egyéb céllal. Próbálja ki a kezelőfelületről az interaktív renderelést, amely pontos és részletes előnézetet biztosít munka közben.
A 3ds Max támogatja a szoros határidőket – így több ideje marad a kreatív munkára.
Rendszer | Windows 10, Windows 11 (64 bit) |
Processzor | 64 bit Intel vagy AMD SSE 4.2 támogatással |
Memória | 4 GB |
Tárhely | 9 GB |
Képernyő | 1024x768 |
Egyéb |
|
A karakterek és objektumok aprólékosan kidolgozott részleteitől kezdve a lélegzetelállító környezetekig és világokig, a 3ds Max szoftver a leghatékonyabb eszköz a magával ragadó játékélmény létrehozásához és összetett tervek megjelenítéséhez.
Retopológiai eszközök Automatikusan optimalizálhatja a nagy felbontású modellek geometriáját, így letisztult, négyszögalapú hálógeometriát hozhat létre.
Intelligens kihúzás Intuitív és rugalmas módszerrel végezheti el a lapok kihúzását 3D objektumokon. Automatikusan újraépítheti és összefűzheti a szomszédos felületeket.
Open Shading Language (OSL-) támogatás Bármilyen támogatott renderelővel létrehozhat vagy felhasználhat meglévő procedurális OSL-leképezéseket.
Mintázatkészítés Kipróbálhatja az egyszerűen használható, intuitív és teljesen parancsfájlba foglalható mintázatkészítést.
Beépített Arnold renderelő A 3ds Max szoftverhez készült Arnold (MAXtoA) támogatja a közvetlenül a kezelőfelületről történő interaktív renderelést.
Interaktív nézetablakok Csökkentheti a tervváltozatok számát a renderelési minőség nézetablakbeli előnézeteivel, amelyekben közvetlenül láthatók a PBR- (fizikai alapú renderelési) anyagok és a kameraeffektusok.
Szoftverbiztonság A biztonságos jelenetbetöltéssel megóvhatja munkáját az esetleges rosszindulatú szkriptektől, amelyek a jelenetfájlok részei lehetnek.
Open Shading Language (OSL-) támogatás Bármilyen támogatott renderelő új vagy meglévő OSL-leképezéseivel olyan kiváló minőségű textúrákat hozhat létre, amelyek pontosan jelennek meg a nézetablakban.
Mintázatkészítés Kipróbálhatja az egyszerűen használható, intuitív és teljesen parancsfájlba foglalható mintázatkészítést, amely támogatja a PBR- (fizikai alapú renderelési) anyagokat, a felülírásokat és az OSL-munkafolyamatokat is.
Anyagszerkesztő Anyagbevonatok hozzáadásával, textúramódosítással és élénk színek használatával fotorealisztikus terveket hozhat létre.
Megvilágítás Fotometrikus és normál fények használatával megvilágíthatja és továbbfejlesztheti a jeleneteit.
Beépített Arnold renderelő Az Arnold GPU-renderelő segítségével valós időben tekintheti meg a jelenet változásait, a fénybeállításokat, az anyagokat és a kamerát is beleértve.
Renderelt kép egy papírcsákót viselő dinoszauruszról egy születésnapi torta előtt
Interaktív nézetablakok Csökkentheti a tervváltozatok számát a renderelési minőség nézetablakbeli előnézeteivel, amelyekben közvetlenül láthatók a PBR- (fizikai alapú renderelési) anyagok és a kameraeffektusok.
ActiveShade-nézetablak Az interaktív renderelésnek köszönhetően a jelenetet munka közben is megtekintheti, véglegeshez közeli renderelési minőségben.
Fizikai kamera Szimulálhatja a valós kamerabeállításokat, például a zársebességet, rekesznyílást, mélységélességet és expozíciót.
Jelenetkonvertáló Az anyagok, megvilágítások, kamerák és renderelők zökkenőmentesen, konzisztens módon változtathatók.
Karakteranimációs eszközök A CAT (karakteranimációs eszközkészlet), a biped és a tömegszimulációs eszközök segítségével procedurális karakteranimációkat és -vázakat hozhat létre.
Mozgási útvonalak A nézetablakban közvetlenül megtekintheti az előnézetet, és módosíthatja az animációs útvonalakat.
3ds Max Fluids Valósághű folyadékviselkedést (például víz, olaj, láva) hozhat létre, valamint gravitációs és ütközési effektusokat sokszorosíthat.
Részecskeáramlási effektusok Kidolgozott részecskeeffektusokat – például vizet, tüzet, permetet vagy havat – hozhat létre.
Kiterjedt beépülőmodul-könyvtár Kiterjedt közösségünk révén több száz, iparágvezető harmadik féltől származó beépülő modulhoz férhet hozzá.
Szoftverbiztonság A biztonságos jelenetszkript-végrehajtással megóvhatja munkáját a rosszindulatú szkriptektől, amelyek a jelenetfájlok részei lehetnek, a kártevők eltávolításáért felelős szolgáltatás pedig felismeri és eltávolítja az ismert rosszindulatú szkripteket a jelenetfájlokból és az indító szkriptekből.
Python 3 A Python 3 támogatásának köszönhetően szorosabb folyamatintegráció valósítható meg.
Folyamatintegráció-támogatás A 3ds Max könnyen testreszabható, hogy illeszkedjen a gyártási folyamat igényeihez.
Modern felhasználói felület és munkaterületek Modernebb, interaktívabb, magas DPI-re képes felhasználói felületekkel hozhat létre egyéni munkaterületeket.
GL Transmission Format (glTF) formátum támogatása Eszközöket tehet közzé a 3ds Max-jelenetekből a glTF 3D tartalmakban a webalkalmazásokban, online áruházakban, böngészőben futtatható játékokban és egyéb online tartalmakban való használathoz.
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.