Menedzsment és irányítás
ÁTTEKINTÉS
Mi az Adobe Social?
Egy közösségi média menedzsment platform, ahol az összes adat együttesen képes a puszta lényeggé összeállni. A like-okon és a követéseken túl képes a vásárlók érzéseinek és az üzleti célok közötti mély kapcsolat összehangolására.
Kezeljünk minden közösségi tevékenységet egyetlen helyről
Monitorozzunk és moderáljunk párbeszédeket, publikáljunk és promótáljuk tartalmat, elemezzük az ügyfél lojalitást és a konverziós adatokat egyetlen mobil-barát interfészről.
Mérjük a közösség hatását
Automatikusan ellát minden közösségi tartalmat egyedi tracking kódokkal, így jól beazonosítható hogy mi képes fokozni a lojalitást és a konverziót.
Integrált közösségi terek használata
Használjuk az Adobe Marketing Cloud integráció révén összegyűjtött közösségi média metrikákat a célzás növeléséhez és az ügyfélélmény optimalizásához.
Mire képes az Adobe Social?
Menedzsment és irányítás
Skálázzuk a közösségi marketing erőfeszítéseket a belső résztvevők és a külső közösségi profilok figyelembevételével.
Nyomonkövetés és moderálás
Használjuk a népszerű témák monitorozását a trendek, lehetőségek és a veszélyek azonosításához. Ezt követően irányítsuk és kövessük nyomon a kommenteket egy valósidejű moderációs listából.
Publikálás
Publikáljunk több száz közösségi oldalra egyszerre. Használjuk a beépített tartalom naptárat az időzítéshez, jóváhagyáshoz és a célközönség eléréséhez.
Közösségi analitika
Fedezzük fel azokat a precízen meghatározható tartalomtípusokat, közösségi hálózatokat és véleményformálókat akik nem csak a zsongás és az elkötelezettség növeléséhez járulnak hozzá, de közvetlen üzleti eredményekhez is.
Esettanulmányok
Social Media - Bet Networks
A broadast hálózat a közösségi média adatokat használva irányítja hatékonyan a tartalmakat és növeli a nézők elkötelezettségét a csatornáik iránt.
Social Media - Scripps Network
Az óriás hálózat megtanulta hogyan értelmezze a különböző közösségi platformokon átívelő marketing hatékonyságot.
KINEK AJÁNLJUK?
Nagyvállalatoknak és multinacionális cégeknek az alábbi részlegeken:
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.