Automatizálja a keresést, a vásárlást és a retargeting kampányokat!
ÁTTEKINTÉS
Automatizálja a keresést, a vásárlást és a retargeting kampányokat!
Az Adobe Media Optimizer kínálja a legátfogóbb kampányoptimalizálást a piacvezető előrejelző modelnek, a skálázható kampányautomatizálásnak és az Adobe Analytics integrációnak köszönhetően.
A keresés menedzsment tulajdonságai
Kampány szimulációk
Használjon kifinomult modelleket a várható forgalom és konverzió teszteléséhez és vizuális megjelenítéséhez, legyen szó akár kulcsszó alapú célzásról, hirdetések elhelyezéséről és a termékek célzásáról.
Költési javaslatok
Futtasson modelleket, amelyekkel meghatározhatja a különböző portfoliókban legjobban teljesítő hirdetési mixek költségeit.
Model pontosság jelentések
Igazolja a feltevéseit a többféle csatornán megjelenő adat és üzleti modellekhez kapcsolódó jelentések alapján.
Keresés menedzsment
Szimuláljon és cselekedjen gyorsan a keresőmarketing stratégiájának legjobb és legtöbb profitot termelő verziói alapján.
Növelje a márkatudatosságot és a konverziót a legmagasabb ügyfélértékkel bíró kliensei körében valósidőben a weben, TV-n és a közösségi médián.
Dinamikus kreatív optimalizálás
Az elkötelezettség fokozásához közvetítse a leginkább odaillő és személyre szabott hirdetéseket valós időben.
Tervezés több képernyőre
Tervezzen és vásároljon hirdetéseket többféle képernyőre és formátumra, miközben pontosan képes mérni az elérést, annak frekvenciáját és a hatását, mindezt teljesen átlátható és hatékony módon.
TV Programozás tervezés
Bővítse ki a digitális vásárlás előnyeit – mint pl. a célzás és a részletes riportok készítése – a televíziós hirdetések számára.
Közösségi média reklám menedzsment
Hozzon létre, menedzseljen és optimalizáljon Facebook, Instagram, stb. közösségi média reklám kampányokat hatékonyan.
Facebook keresés alapú retargeting
Aktiválja újra a közönségét és érjen el újabb jelölteket a Facebook-on a helyes adatok felhasználásával.
Kínáljon pontosabb feltételezéseket és jobb eredményeket az Adobe Analytics konverzió- és elkötelezettséget mérő adatai alapján.
Részletes betekintés a kampányadatokba
Érje el és automatizálja könnyedén a keresésekhez, a display és a közösségi média hirdetésekhez kapcsolódó teljesítmény elemzéseket.
Célozza meg intelligenesen a legértékesebb közönségét a valós idejú display hirdetések optimalizálásával.
Optimalizálja a keresőmarketing (SEM) eredményket integrált analitikával.
Tanulja meg hogyan lehet a valósidejű analitikát és a keresési adatokat kombinálni a SEM eredmények előre becsléséhez és optimalizálásához.
Pontos kampány előrejelzések > előrejelezhetően jobb kampány teljesítmény
Tanulja meg hogyan kezeli az Adobe Media Optimizer azokat a helyzeteket, amelyekkel a digitális hirdetők szembesülni kényszerülnek.
Esettanulmány
A keresőmarketing eredmények megtérülésének felnagyítása.
Az angol on-line Playcom üzlethálózat megduplázta a forgalmát és az Adobe Media Optimizer használatával.
KINEK AJÁNLJUK?
Nagyvállalatoknak és multinacionális cégeknek az alábbi részlegeken:
RENDSZERKÖVETELMÉNYEK
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.