Egy egyesített, keresztcsatornákat használó szoftveres megoldással a teljes globális reklámozást egyetlen platformról vezérelhetjük.
ÁTTEKINTÉS
Miért is van Önnek szüksége az egyesített kereslet oldali platforma (Demand Side Platform, DSP)?
Egy egyesített, keresztcsatornákat használó szoftveres megoldással a teljes globális reklámozást egyetlen platformról vezérelhetjük. Növelheti a kampánya sikerét a beépített tervező eszközökkel, és nyerjen betekintést a részletekbe és a hatékonyságba a televíziótól a mobilon keresztül egészen a display és a közösségi média felületekig.
Videó
A videó alapú hirdetések döntő fontosságú elemei egy márka digitális média stratégiájának megalkotásakor. Ahogy a közönség médiafogyasztási szokásai egyre jobban áthelyeződnek a TV-ről az interaktví digitális videózás irányába, a videós hirdetések nagyon fontos eszközök maradnak a kábelhálózatokról leiratkozók és az TV-t nem vagy alig néző közönség elérésében és pontos célzásában.
Display
Intelligensen célozza meg a legértékesebb közönségét a display ad kampányok valósidejű optimalizálásával.
Programozott TV
Hozzon adat alapú marketinget és program alapú vásárlást a televíziós hirdetések területén.
Közösségi
Koordinálja a a digitális videóhoz, a televízióhoz és a többi képernyőhöz programozott reklámkampányokat egyetlen platformról.
Esettanulmány
Miért választják nagy márkák és ügynökségek az Adobe Media Optimizert?
Heineken
Nézze meg hogyan használja a Heineken a TubeMogult (az Adobe Media Optimizer elődjét) egy globális videó reklámkampány aktiválásához.
Starcom
A TubeMogul nagy segítséget nyújtott a Starcom számára hogy kimagasló ROI-t nyújson az ügyfelei számára
KINEK AJÁNLJUK?
Nagyvállalatoknak és multinacionális cégeknek az alábbi részlegeken:
RENDSZERKÖVETELMÉNYEK
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.