Adobe Media Optimizer

    Adobe (Üzleti) Media Optimizer DCO (Dynamic Creative Optimization)

    Reklám agilitás a legmagasabb szinten

    Az igazság az, hogy mindenkinek meg tud felelni!

    Áttekintés

    A dinamikus kreatív optimalizálás használatával a reklámozók a specifikus közönségeiket olyan flexibilis kreatív üzenetekkel érhetik el, melyek valósidőben személyre szabva képesek az ügyfél elkötelezettséget, a konverziót és az integrált élményt együttesen nyújtani.

    Reklám agilitás a legmagasabb szinten

    A vásárlók személyre szabott élményekre vágynak, de ennek a megvalósítása körülményes, időt rabló és drága. A dinamikus kreatív mindezt megváltoztatja. Mostantól ugyanis az ügyfelet olyan rugalmas és személyre szabott hirdetésel érthetjük el, ami egyaránt figyelembe veszi a felhasználói akciókat, a vásárlói és partner adatokat valamint a külső demográfiai adatokat is, mindezt valós időben!


     

      Adobe Experience Cloud integráció

    Fokozza a program alapú hirdetésvásárlást és a személyre szabott hirdetési élményt a People Core Service és az Adobe Experience Cloud közönség szegment funkciókkal.

     

      Robusztus kampány opciók

    A megfelelő személy számára a megfelelő kreatívot szolgálja ki. A dinamikus kreatívok teszik erőteljessé a kampányokat vertikálisan és több marketing csatornán - a retargetingtől az ügyfélhűséget népszerűsítő programokon keresztül a tudatosságot építő vagy éppen új ügyfeleket célzó kampányokig.

     

       Közönség célzási lehetőségek

    Használja az oldal látogatói-, partner-, harmadik fél- és lokalizációs adatokat egyaránt a releváns és páratlan élmény létrehozásához. A kifinomultabb személyreszabáshoz használja az Adobe Analytics, az Adobe Audience Manager vagy az Adobe Media Optimizer közönség szegmenseit.

     

       Flexibilis kreatív

    Az egyedi hirdetési layoutok képesek legjobban a márkát megjeleníteni. A feed-alapú retargeting és a kreatív elemek algoritmikus optimalizálása kínálja azt a sokoldalúságot, melynek az eredménye az lesz, hogy a megfelelő eszközön a megfelelő kreatív jelenik meg.

     

      Részletek és optimalizálás

    Ismerjük meg pontosan, hogy minden egyes reklám hogyan teljesít, felhasználva ehhez a kreatív, az ajánlat, a termék, a média és az közönségről adatokat nyújtó riportokat. Ezek eredményeképpen aztán következik az optimalizálás - vagy egyszerűen csak hagyja a mesterésges intelligenciára a kreatív elemek költséghatékony optimalizálását, melyek minden eseteben a kampánycélok maximális figyelembevételével kerülnek végrehajtásra.

    Kinek ajánljuk?

    Nagyvállalatoknak és multinacionális cégeknek az alábbi részlegeken:

    • Marketing
    • Értékesítés
    • PR
    • Kreatívok
    • Statisztika / Big Data