Adobe (Üzleti) Marketing Cloud

Teljes körű digitális marketing szolgáltatások.

ÁTTEKINTÉS

Adobe Marketing Cloud - teljes körű digitális marketing szolgáltatások.

Végpontok közötti digitális marketing

Az Adobe Marketing Cloud az Adobe Experience Cloud egyik tagja, ami a legteljesebb körű integrált digitális marketing megoldásokat kínálja. Mindent tartalmaz, amire csak a marketing tartalmak szervezéshez, eléréséhez és személyre szabásához szükséges lehet. A legmélyebb szintig nyújt áttekintést abban hogy lássuk mi működik a vásárlóinknál és következetesen a legjobb élményt nyújtja számukra az összes elérhető csatornán.

A Marketing Cloud alapját az Adobe Cloud Platform szolgáltatja: ez az egyetlen olyan platform, ami képes a tartalmak és az adatok integrál kezelésére. Ezt az Adobe Sensei gépi tanulási és mesterséges intelligenciáján valamint az Adobe I/O API felületén keresztül elérhető szolgáltatásokkal biztosítja. Ez teszi lehetővé az Adobe Experience Cloud magas szintű integrált működését.

Mit kínál az Adobe Marketing Cloud?

  • Egy szilárd digitális alapot az összes marketing tevékenységhez
  • Összehangolja a különböző marketing csatornákkal kapcsolatos folyamatokat
  • A vásárlókat releváns és pontosan időzített élményekkel gazdagítja
  • Minden vásárló megtapasztalhatja a személyes ügyfélkezelés előnyeit
  • Kampányok lebonyolítása minden csatornán

Esettanulmányok

Két példa márkákra, akik az Adobe Marketing Cloud-ot használják:

Hogyan kínál a MasterCard egy olyan on-line élményt ami egyszerre felhasználóbarát és a szerkesztők számára is könnyű a használata?

 

 

Mit tett a UBS azért hogy csökkentse a költségeit és növelje a sebességet, amivel az online ügyfélélményt teljesen képes volt megváltoztatni?

 

 

Az Adobe Marketing Cloud öt fő modulból épül fel:

1. Adobe Experience Manager - Tartalmak konzisztens kezelése

Az Experience Manager segítségével az összes rendelkezésre álló digitális forrásból származó elemet (file-ok, tartalmak, stb.) kezelhetjük, weboldalakat és mobil alkalmazásokat építhetünk vagy on-line közösségekből integrálhatunk tartalmakat

Az Experience Manager öt kisebb alrészre tagolódik:

  1. Sites

  2. Assets

  3. Forms

  4. Communities

  5. Livefyre

2. Adobe Campaign - Kampányok végrehajtása minden csatornán

A Campaign modul segít személyre szabni és lefuttatni a kampányainkat az összes csatornán, kezdve a webes és mobiltól felületektől egészen az email és display megjelenítésig.

3. Adobe Target - Az élmény személyre szabása

A Target képes az adatokat eredményekké konvertálni azáltal, hogy teszteli és személyre szabja a marketing üzeneteket, így biztosak lehetünk benne hogy a legjobb tartalom a megfelelő közönséghez jut el.

4. Adobe Primetime - Videók monetizálása

A Primetime segítségével személyes videó élményeket hozhatunk létre, továbbíthatjuk a csatornára és monetizálhatunk.

5. Adobe Social - Értéket teremt a közösségi marketing műveletek számára

A Social segítségével releváns közösségi tartalmakat hozhatunk létre és méri a közösségi marketing erőfeszítéseink hatékonyságát.

KINEK AJÁNLJUK?

Nagyvállalatoknak és multinacionális cégeknek az alábbi részlegeken:

  • Marketing
  • Értékesítés
  • PR
  • Pénzügy
  • Kreatívok
  • Statisztika / Big Data
  • IT


RENDSZERKÖVETELMÉNYEK

Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.

Copyright © 2023 Trans-Europe Zrt. Minden jog fenntartva.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram