Teljes körű digitális marketing szolgáltatások.
Adobe Marketing Cloud - teljes körű digitális marketing szolgáltatások.
Végpontok közötti digitális marketing
Az Adobe Marketing Cloud az Adobe Experience Cloud egyik tagja, ami a legteljesebb körű integrált digitális marketing megoldásokat kínálja. Mindent tartalmaz, amire csak a marketing tartalmak szervezéshez, eléréséhez és személyre szabásához szükséges lehet. A legmélyebb szintig nyújt áttekintést abban hogy lássuk mi működik a vásárlóinknál és következetesen a legjobb élményt nyújtja számukra az összes elérhető csatornán.
A Marketing Cloud alapját az Adobe Cloud Platform szolgáltatja: ez az egyetlen olyan platform, ami képes a tartalmak és az adatok integrál kezelésére. Ezt az Adobe Sensei gépi tanulási és mesterséges intelligenciáján valamint az Adobe I/O API felületén keresztül elérhető szolgáltatásokkal biztosítja. Ez teszi lehetővé az Adobe Experience Cloud magas szintű integrált működését.
Mit kínál az Adobe Marketing Cloud?
Esettanulmányok
Két példa márkákra, akik az Adobe Marketing Cloud-ot használják:
Hogyan kínál a MasterCard egy olyan on-line élményt ami egyszerre felhasználóbarát és a szerkesztők számára is könnyű a használata?
Mit tett a UBS azért hogy csökkentse a költségeit és növelje a sebességet, amivel az online ügyfélélményt teljesen képes volt megváltoztatni?
Az Adobe Marketing Cloud öt fő modulból épül fel:
1. Adobe Experience Manager - Tartalmak konzisztens kezelése
Az Experience Manager segítségével az összes rendelkezésre álló digitális forrásból származó elemet (file-ok, tartalmak, stb.) kezelhetjük, weboldalakat és mobil alkalmazásokat építhetünk vagy on-line közösségekből integrálhatunk tartalmakat
Az Experience Manager öt kisebb alrészre tagolódik:
Sites
Assets
Forms
Communities
Livefyre
2. Adobe Campaign - Kampányok végrehajtása minden csatornán
A Campaign modul segít személyre szabni és lefuttatni a kampányainkat az összes csatornán, kezdve a webes és mobiltól felületektől egészen az email és display megjelenítésig.
3. Adobe Target - Az élmény személyre szabása
A Target képes az adatokat eredményekké konvertálni azáltal, hogy teszteli és személyre szabja a marketing üzeneteket, így biztosak lehetünk benne hogy a legjobb tartalom a megfelelő közönséghez jut el.
4. Adobe Primetime - Videók monetizálása
A Primetime segítségével személyes videó élményeket hozhatunk létre, továbbíthatjuk a csatornára és monetizálhatunk.
5. Adobe Social - Értéket teremt a közösségi marketing műveletek számára
A Social segítségével releváns közösségi tartalmakat hozhatunk létre és méri a közösségi marketing erőfeszítéseink hatékonyságát.
KINEK AJÁNLJUK?
Nagyvállalatoknak és multinacionális cégeknek az alábbi részlegeken:
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.