Olyan egyedi közönségprofilokat hozhatunk létre, mellyekel azonosíthatjuk a legértékesebb ügyfél szegmenseit.
Mi az Adobe Audience Manager? Egy adatmenedzsment platform (data management platform, DMP) mellyel olyan egyedi közönségprofilokat hozhatunk létre, mellyekel azonosíthatjuk a legértékesebb ügyfél szegmenseinket és az összes digitális csatornán felhasználhatjuk őket.
A közönség megértése
Kapjon teljes képet a közönségéről azáltal, hogy az összes adat forrást egyetlen helyen, összesítve képes áttekinteni.
Új szegmensek létrehozása
Fedezzen fel és szervezzen folyamatosan új, értékes szegmenseket az okosabb célzáshoz és személyre szabáshoz.
Reklámozzon hatékonyabban
Tegye a reklámkampányait hatékonyabbá a szegmensek specifikus használatával az összes platformon.
Mire képes az Audience Manager?
Szegmentálás
Aktiválás
Optimalizálás
Egyén menedzsment
Adatmenedzsment
Audience Manager a hirdetők számára
A hirdetők mostantól növelhetik a bevételeiket és az ügyfélbázisukat, köszönhetően a közönségüket egységesen megjelenítő és azonnali akciókat lehetővé tevő rendszernek.
Audience Manager az ügynökségek számára
Az ügynökségek egyedi, célzott közönségeket képesek a hirdetők számára biztosítani - nem csak impression-öket (ahol a tényleges ügyfélelérés bizonytalan). Jól azonosíthatóvá válnak az egyedi közönség szegmensek.
Esettanulmányok
Nézze meg hogy a világ körüli hajóutakat szervező óriáscég hogyan éri el a legjobb marketing eredményeit azáltal, hogy jól ismeri a közönségét.
Figyelje meg hogy a globális kiadóvállalat hogyan juttatja el a megfelelő tartalmat a megfelelő közönség számára, függetlenül attól, hogy ezt a világ melyik pontján teszik.
Nézze meg hogy a világ egyik vezető PC gyártója hogyan növelte 495%-al az átkattintási arányt a saját PC Finder eszközének az optimalizálásával > tanulmány
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.