Adobe (Üzleti) Analytics Cloud

Adatok alapján intelligens döntés előkészítést és gyors cselekvést kínál az Adobe Analytics Cloud.

ÁTTEKINTÉS

ÁTTEKINTÉS

Adatok alapján intelligens döntés előkészítést és gyors cselekvést kínál az Adobe Analytics Cloud.

Valódi intelligencia. Amikor valóban szükség van rá.

Az Adobe Analytics Cloud a vállalat intelligens műveleti magját alkotja, az üzlet működésének alapjaiba kínál betekintést. Értelmezhetővé teszi az on-line és az off-line adatokat, ami az ügyfél-lojalitás kialakításához nélkülözhetetlen. A valódi intelligencia és a precíz szegmentáció használatával gyorsan finomhangolható és eredményesebbé tehető bármilyen üzlet működése.

Az Advertising Cloud alapját az Adobe Cloud Platform szolgáltatja: ez az egyetlen olyan platform, ami képes a tartalmak és az adatok integrál kezelésére. Ezt az Adobe Sensei gépi tanulási és mesterséges intelligenciáján, valamint az Adobe I/O API felületén keresztül elérhető szolgáltatásokkal biztosítja. Ez teszi lehetővé az Adobe Experience Cloud magas szintű integrált működését.

Mit kínál az Adobe Analytics Cloud?

  • Nagyvállalati szintű marketing analitikát, ami a cégen belül mindenki számára érthető és elérhető.
  • Precíz szegmentációval ügyfélcsoportok létrehozását, melynek során automatikusan megjeleníthetjük a legértékesebb ügyfeleinket és elérésük optimális módját.
  • Valós idejű célzást, ahol az analitikát felhasználva gyors, helyzetérzékeny és valós idejű akciókat hajthatunk végre.
  • A megtérülés elemzéséhez szükséges az ügyfél által bejárt útvonal objektív ismerete, legyen szó bármilyen fizetett, szerzett vagy birtokolt csatornáról vagy digitális eszközről.

Esettanulmányok

Hogyan növeli a Time Warner a konverziót, az ügyfél elégedettséget és a bevételt?

 

Hogyan maximalizálja a Lenovo a digitális marketing stratégiája hatékonyságát?

 

Hogyan növelte a Hyatt szállodalánc az ügyfélélményt?

 

Az Adobe Analytics Cloud felépítése:

1. Adobe Analytics

A létező legerőteljesebb analitikai megoldás ami a valós idejű beérkező adatokat prediktív, azaz a folyamatok előrejelző analitikával kombinálja, ami így minden egyes ügyfélről pontos és teljes képet nyújt.

2. Audience Manager

Az Audience Manager végzi az egyedi ügyfélprofilok kialakítását és szegmentáció révén beazonosíthatóvá teszi a legértékesebb közönség típusokat.

KINEK AJÁNLJUK?

Kinek ajánljuk?

Nagyvállalatoknak és multinacionális cégeknek az alábbi részlegeken:

  • Marketing
  • Értékesítés
  • PR
  • Pénzügy
  • Kreatívok
  • Statisztika / Big Data
  • IT


RENDSZERKÖVETELMÉNYEK

Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.

Copyright © 2023 Trans-Europe Zrt. Minden jog fenntartva.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram