Adobe (Üzleti) Analytics Cloud

Adatok alapján intelligens döntés előkészítést és gyors cselekvést kínál az Adobe Analytics Cloud.
Valódi intelligencia. Amikor valóban szükség van rá.
Az Adobe Analytics Cloud a vállalat intelligens műveleti magját alkotja, az üzlet működésének alapjaiba kínál betekintést. Értelmezhetővé teszi az on-line és az off-line adatokat, ami az ügyfél-lojalitás kialakításához nélkülözhetetlen. A valódi intelligencia és a precíz szegmentáció használatával gyorsan finomhangolható és eredményesebbé tehető bármilyen üzlet működése.
Az Advertising Cloud alapját az Adobe Cloud Platform szolgáltatja: ez az egyetlen olyan platform, ami képes a tartalmak és az adatok integrál kezelésére. Ezt az Adobe Sensei gépi tanulási és mesterséges intelligenciáján, valamint az Adobe I/O API felületén keresztül elérhető szolgáltatásokkal biztosítja. Ez teszi lehetővé az Adobe Experience Cloud magas szintű integrált működését.
Mit kínál az Adobe Analytics Cloud?
- Nagyvállalati szintű marketing analitikát, ami a cégen belül mindenki számára érthető és elérhető.
- Precíz szegmentációval ügyfélcsoportok létrehozását, melynek során automatikusan megjeleníthetjük a legértékesebb ügyfeleinket és elérésük optimális módját.
- Valós idejű célzást, ahol az analitikát felhasználva gyors, helyzetérzékeny és valós idejű akciókat hajthatunk végre.
- A megtérülés elemzéséhez szükséges az ügyfél által bejárt útvonal objektív ismerete, legyen szó bármilyen fizetett, szerzett vagy birtokolt csatornáról vagy digitális eszközről.
Esettanulmányok
Hogyan növeli a Time Warner a konverziót, az ügyfél elégedettséget és a bevételt?
Hogyan maximalizálja a Lenovo a digitális marketing stratégiája hatékonyságát?
Hogyan növelte a Hyatt szállodalánc az ügyfélélményt?
Az Adobe Analytics Cloud felépítése:
1. Adobe Analytics
A létező legerőteljesebb analitikai megoldás ami a valós idejű beérkező adatokat prediktív, azaz a folyamatok előrejelző analitikával kombinálja, ami így minden egyes ügyfélről pontos és teljes képet nyújt.
2. Audience Manager
Az Audience Manager végzi az egyedi ügyfélprofilok kialakítását és szegmentáció révén beazonosíthatóvá teszi a legértékesebb közönség típusokat.