Hirdetések menedzselése a XXI. századi kihívásoknak megfelelően, az Adobe Advertising Cloud segítségével.
Hirdetések menedzselése a XXI. századi kihívásoknak megfelelően, az Adobe Advertising Cloud segítségével.
A TV hirdetések találkozása a digitális technológiákkal
Az Adobe Advertising Cloud a marketing ipar első végpontok közötti platformja, mellyel a hagyományos TV csatornákon és a digitális formátumokon megjelenő reklámokat menedzselhetjük. Könnyűvé teszi a video, display és a kereső reklámozást bármilyen képernyőn és formátumon. Ezzel a független cross-channel platformmal azonosíthatjuk és követővé tehetjük a célközönséget azáltal, hogy folyamatosan releváns és állandó reklám élményt kínálunk a számukra.
Az Advertising Cloud alapját az Adobe Cloud Platform szolgáltatja: ez az egyetlen olyan platform, ami képes a tartalmak és az adatok integrált kezelésére. Ezt az Adobe Sensei gépi tanulási és mesterséges intelligenciáján, valamint az Adobe I/O API felületén keresztül elérhető szolgáltatásokkal biztosítja. Ez teszi lehetővé az Adobe Experience Cloud magas szintű integrált működését.
Mit kínál az Adobe Advertising Cloud?
Esettanulmányok
Hogyan használja a Heineken az Adobe megoldásokat a globális videóreklámjának az aktiválásához?
Hogyan alakít ki a Starcom a fizetett keresésekből egy finoman összehangolt stratégiát az ügyfeleik számára:
Hogyan hoz ki változatlan büdzséből több vásárlót és nagyobb bevételt a Sears áruházlánc
Az Adobe Advertising Cloud felépítése:
1. Adobe Media Optimizer Search
Az Adobe Media Optimizer Search segítségével szimulációkat hajtunk végre, majd a legjobb és leginkább profitábilis opciót használva gyorsan cselekedhetünk a kereső marketing startégia implementálása során.
2. Adobe Media Optimizer Search DSP (Demand Side Platform)
A Media Optimizer DSP egyetlen platformot kínál a TV, mobil, display és közösségi felületeken megjelenített kampányok tervezéséhez, végrehajtásához, optimalizálásához és méréséhez.
3. Adobe Media Optimizer DCO (Dynamic Creative Optimization)
A Media Optimizer DCO használatával a leglátványosabb hirdetéseket alkothatjuk meg, dinamikus és kreatív módon optimalizálva a tartalmat. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy a fogyasztót valós időben személyre szabott tartalmakkal érjük el.
KINEK AJÁNLJUK?
Nagyvállalatoknak és multinacionális cégeknek az alábbi részlegeken:
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.