Adobe (Üzleti) Advertising Cloud

Hirdetések menedzselése a XXI. századi kihívásoknak megfelelően, az Adobe Advertising Cloud segítségével.

ÁTTEKINTÉS

Hirdetések menedzselése a XXI. századi kihívásoknak megfelelően, az Adobe Advertising Cloud segítségével.

A TV hirdetések találkozása a digitális technológiákkal

Az Adobe Advertising Cloud a marketing ipar első végpontok közötti platformja, mellyel a hagyományos TV csatornákon és a digitális formátumokon megjelenő reklámokat menedzselhetjük. Könnyűvé teszi a video, display és a kereső reklámozást bármilyen képernyőn és formátumon. Ezzel a független cross-channel platformmal azonosíthatjuk és követővé tehetjük a célközönséget azáltal, hogy folyamatosan releváns és állandó reklám élményt kínálunk a számukra.

Az Advertising Cloud alapját az Adobe Cloud Platform szolgáltatja: ez az egyetlen olyan platform, ami képes a tartalmak és az adatok integrált kezelésére. Ezt az Adobe Sensei gépi tanulási és mesterséges intelligenciáján, valamint az Adobe I/O API felületén keresztül elérhető szolgáltatásokkal biztosítja. Ez teszi lehetővé az Adobe Experience Cloud magas szintű integrált működését.

Mit kínál az Adobe Advertising Cloud?

  • Több vásárló és potenciális ügyfél szerzését
  • Dinamikus reklámok megjelenítését
  • A növekvő ügyfélkör aktiválása
  • Kampányok lebonyolítása minden csatornán
  • Az ügyfélélmény végigkövetését
  • Az ügyfeleket releváns és pontosan időzített élményekkel gazdagítja

Esettanulmányok

Hogyan használja a Heineken az Adobe megoldásokat a globális videóreklámjának az aktiválásához?

 

Hogyan alakít ki a Starcom a fizetett keresésekből egy finoman összehangolt stratégiát az ügyfeleik számára:

 

Hogyan hoz ki változatlan büdzséből több vásárlót és nagyobb bevételt a Sears áruházlánc

 

 

Az Adobe Advertising Cloud felépítése:

1. Adobe Media Optimizer Search

Az Adobe Media Optimizer Search segítségével szimulációkat hajtunk végre, majd a legjobb és leginkább profitábilis opciót használva gyorsan cselekedhetünk a kereső marketing startégia implementálása során.

2. Adobe Media Optimizer Search DSP (Demand Side Platform)

A Media Optimizer DSP egyetlen platformot kínál a TV, mobil, display és közösségi felületeken megjelenített kampányok tervezéséhez, végrehajtásához, optimalizálásához és méréséhez.

3. Adobe Media Optimizer DCO (Dynamic Creative Optimization)

A Media Optimizer DCO használatával a leglátványosabb hirdetéseket alkothatjuk meg, dinamikus és kreatív módon optimalizálva a tartalmat. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy a fogyasztót valós időben személyre szabott tartalmakkal érjük el.

KINEK AJÁNLJUK?

Nagyvállalatoknak és multinacionális cégeknek az alábbi részlegeken:

  • Marketing
  • Értékesítés
  • PR
  • Pénzügy
  • Kreatívok
  • Statisztika / Big Data
  • IT


RENDSZERKÖVETELMÉNYEK

Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.

Copyright © 2023 Trans-Europe Zrt. Minden jog fenntartva.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram