Az Adobe felmérése szerint a táblagép-felhasználók költötték a legtöbbet az interneten


A felmérés szerint a táblagépről bejelentkező felhasználók 2011-ben 21%-kal többet költöttek egy tranzakció során, mint a többi online ügyfél


SAN JOSÉ, Kalifornia 2011. jan. 18. – Az Adobe Systems Incorporated (Nasdaq:ADBE) a mai napon ismertette a most először elvégzett Adobe® Digital Marketing Insights felmérés eredményeit. A felmérés célja, hogy a digitális értékesítéssel kapcsolatos kulcsfontosságú adatokat szolgáltasson az értékesítésben, e-kereskedelemben, illetve a kiskereskedelemben tevékenykedő vezetőknek. A felmérés során azt értékelték, hogy az online kiskereskedelmi webhelyek látogatóinak költési hajlandóságát mennyiben befolyásolta a bejelentkezéshez használt eszköz.  A maga nemében az egyik legátfogóbbnak tekinthető felmérés során az Adobe az Egyesült Államok 150 legnagyobb online kereskedőjének webhelyén tett 16,2 milliárd látogatás anonim adatait elemezte. Az eredmények szerint a 2011-es év végi ünnepi szezonban és végig az év során a táblagépről bejelentkezők többet szántak egy-egy tranzakcióra, mint az okostelefont vagy asztali számítógépet/laptopot használók, amiből arra következtethetünk, hogy a táblagép-felhasználók voltak a 2011-es év legértékesebb online ügyfelei.

A felmérés legfontosabb megállapításai:

· A táblagép-felhasználók 54%-kal költöttek többet tranzakciónként, mint az okostelefont, és 21%-kal többet, mint az asztali számítógépet/laptopot használók.   

· A táblagép-felhasználók háromszor nagyobb valószínűséggel vásároltak meg egy terméket, mint az okostelefont használók, ez a mutatójuk alig maradt el az asztali számítógépet/laptopot használóktól.

„Az Adobe régóta hangoztatja, hogy a kereskedőknek optimalizálniuk kellene webhelyeiket a mobilfelhasználók számára, a felmérés pedig világosan kimutatta, hogy a táblagépekkel egy új, megkerülhetetlenül fontos értékesítési csatorna jelent meg, amelyet a piaci szereplőknek ki kell használniuk – mondta Brad Rencher, az Adobe Digitális értékesítési részlegének felelős alelnöke. – A felmérésből világosan kitűnik, hogy a 2012-es e-kereskedelmi stratégiákban kiemelt szerepet kell szánni a táblagép-felhasználóknak, hogy teljes körűen ki tudjunk szolgálni egy gyorsan bővülő és nagy nyereséget hozó vásárlói szegmenst.”

A webhelyek mobileszközökre, például okostelefonokra való optimalizálása mára bevett gyakorlattá vált.  Az iPad és az Android™ alapú táblagépek elterjedésével ugyanakkor egy újabb optimalizálási elvárás jelent meg, hogy ezen készülékek használóinak is vonzó vásárlási élményt kínálhassanak. Ha a kereskedők hasonló módon közelítik meg a mobilkészülékekre és táblagépekre végzett optimalizálást, előfordulhat, hogy nem lesznek képesek kiaknázni az abból fakadó előnyöket, hogy – a felmérés eredményei szerint – háromszor annyi táblagép-felhasználó vásárol, mint okostelefonról bejelentkező.

Miért költenek többet a táblagép-felhasználók?

Az Adobe felmérése kimutatta, hogy a táblagép-felhasználók demográfiai összetétele és a készülékek nagyobb rugalmassága is fontos tényező abban, hogy ez a vásárlói szegmens nagyobb összegű vásárlásokat hajt végre. A táblagépről bejelentkező felhasználók jellemzően 18-34 éves, a többi online vásárlónál többnyire jobb anyagi helyzetben lévő férfiak. Ugyanakkor a táblagép-felhasználók nagyobb költési hajlandósága csupán egyetlen tényező. Ez a vásárlói szegmens nagyobb online aktivitást mutat hétvégén, amikor több idő jut az online vásárlásra.

A teljes Adobe Digital Marketing Insights jelentés letöltéséhez látogasson el a ide  vagy a CMO.com webhelyre.

Az Adobe és a világ legnagyobb digitális kereskedői és hirdetői további iparági adatokat és áttekintő információkat mutatnak be az Adobe Digital Marketing Summit 2012 rendezvényen. A Utah államban, Salt Lake City-ben 2012. március 20–23-án megrendezett éves eseményen több ezer marketingszakember, hirdető, kiadó, ügynökség és fejlesztő gyűlik össze. A regisztráláshoz keresse fel a konferencia webhelyét. Ha tájékozódni szeretne az eseménnyel kapcsolatos legfrissebb hírekről és információkról, csatlakozzon a beszélgetéshez a Twitter és a Facebook oldalakon.

Az Adobe Digital Marketing Suite 

Az Adobe Digital Marketing Suite egy integrált és nyílt platformot nyújt az online üzleti megoldások optimalizálására, és az ügyfelekkel kapcsolatos adatokkal biztosítja az innovációt az egész vállalkozásban, illetve növeli a marketing hatékonyságát is. A szoftvercsomag integrált alkalmazásokból áll, amelyek lehetővé teszik az ügyfelekkel kapcsolatos betekintések összegyűjtését és a bennük rejlő lehetőségek maximális kihasználását az ügyfélszerzés, a bevételszerzés, illetve az ügyfelek megtartása, továbbá a tartalmak létrehozásának és közzétételének optimalizálása érdekében. A szoftvercsomag segítségével a marketingszakemberek például megtalálhatják a leghatékonyabb marketingstratégiákat és hirdetési helyeket, valamint releváns, személyre szabott és egységes vásárlói élményt biztosíthatnak olyan digitális marketingcsatornákon, amilyenek például a webhelyek, a megjelenített hirdetések, az e-mail, a közösségi, a mobil és a videós szegmens. A szoftvercsomag lehetővé teszi a marketingszakemberek számára a gyors módosítások végrehajtását, bizonyos ügyfél-interakciók automatizálását és a marketingköltségek megtérülésének hatékonyabb maximalizálását, ami végül pozitív irányban befolyásolhatja az eredményeket.

(Szoftver.hu)

Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.

Copyright © 2023 Trans-Europe Zrt. Minden jog fenntartva.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram