Majdnem tízszeres áron adott túl a 21 éves autón
Greenie, az 1996-ban forgalomba hozott Honda Accord vélhetően minden idők egyik legismertebb Accordja ami valaha készült, pedig egészen pár hónappal ezelőttig még semmi különleges nem volt benne.
Eladni egy idős autót manapság nem egyszerű, még akkor sem, ha már rengeteg lehetőség áll az ember rendelkezésére a hirdetéshez, néhányan éppen ezért megpróbálják feldobni a hirdetésüket. Vannak, akik vicces szövegeket írnak hozzá, vannak akik többet fizetnek a kiemelését, mint az átlag, és vannak, akik valódi reklámfilmet forgatnak hozzá.
Max Lanman, aki a barátnője autóját akarta eladni, ez utóbbi ötlethez folyamodott, ráadásul elképesztően jó filmet készített hozzá. A videót a YouTube-on tette közzé, az autó hirdetése pedig az e-bay-re került fel, 5600 dolláos kikiáltási árral. Az igazán meglepő dolog azonban akkor történt, amikor a videó virálisan szárnyra kapott. Az embereknek rendkívül tetszett a rendhagyó reklám, és ez nem csak abban látszott meg, hogy a YouTube nézettségszámlálója néhány nap alatt 1.5 milliót mutatott, hanem az licitáló felhasználók az autó árát is egyre feljebb nyomták. Pár nap után a licit már 150 000 dollárnál tartott, ami az eredetileg meghirdetett ár több, mint 25-szöröse volt.
Ez a „furcsaság” persze az e-bay munkatársainak figyelmét is felkeltett, akik nem tudván az elképesztő ár okát, csalásra gyanakodtak, ezért leállították a hirdetést. A 150 000 dolláros eladás tehát végül nem jött össze, Max és Greenie azonban világhírre tettek szert, így nem gondoljuk, hogy az újból meghirdetett autóra ne lenne majd vevő.
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.