Zseniális arculattal újult meg az idei Újpesti BorVíkend!

    A Faraway Design csapata gondolta újra az esemény vizuális megjelenését, a végeredmény pedig egy friss, modern és univerzális dizájn lett, ami nem elégszik meg Újpest oly sokszor használt szimbólumainak használatával!

    leadkep (18).jpg

     

    Idén szeptember 25-27. között került megrendezésre a 2018-ban újragondolt Szüreti Mulatság, ami már tavaly is új néven, Újpesti Borfesztiválként folytatódott. A rendezvény idén ismét nevet váltott, és az esemény hangulatát jobban megragadó BorVíkend néven mutatkozott be.

    Az ingyenesen látogatható háromnapos programnak azonban nemcsak a neve, de az arculata is megújult, mégpedig nem is akárhogy. A Faraway Design csapata alkotta meg az idei esemény merőben új dizájnját. 

     

    kep1 (15).jpg

     

    A Faraway egy tervezőgrafikusokból, webdesignerekből és formatervezőkből álló, igazán sokszínű csapat, akik hisznek a magas minőségű design erejében! Ők készítették többek között a Sziget Fesztiválnak a Love Revolution-t, és a Corvinus Egyetem új arculatát.

    A céget Tóth András, a BorVíkend főszervezője és ötletgazdája kereste meg, aki korábban már dolgozott együtt a csapattal. Először csak annyi volt a feladat, hogy tervezzék újra Újpest Város Borának címkéjét, amit minden évben megválasztanak. Azonban később, úgy alakult, hogy az egész fesztivál vizuális megjelenését ők alkották meg. Azt gondolhatnánk, hogy egy borfesztivál arculatát nem lehet nehéz feladat megtervezni, mivel elég konkrét szimbólum rendszerből áll, az alkotók azonban túl szerettek volna mutatni a szokásos szőlő és bor motívumokon, a feladatukat ráadásul az is nehezítette, hogy többféle korcsoportnak kellett megfelelni.

    “A célunk egy olyan vizuális keretrendszer és teljes körű kommunikációs stratégia kialakítása volt, amelyben a résztvevő kiállítók inspirálta magas minőség találkozik egy családias és kellemes légkörrel.”nyilatkozták az alkotók. Ezt pedig az elkészült arculatot látva, egyértelműen sikerült is teljesíteni!

     

    kep2 (12).jpg

    kep3 (9).jpg

    kep4 (5).jpg

     

    A megújult Újpesti BorVíkend dizájn mindenki számára szerethető és egyszerre szólít meg fiatalokat, idősebbeket, családosokat, kezdő, és a minőségi borokban jártas embereket.

     

    kep5 (3).jpg

     

    Reméljük, hogy jövőre is élvezhetjük ezt a kellemes eseményt, és az eddigi évekhez hasonlóan nemcsak borokat kóstolhatunk, hanem megismerhetjük a borkészítés hátterét és elmerülhetünk az édes, száraz, vörös, fehér, rozé, valamint gyöngyöző borok világában.