Webby díjra jelölték a Telenor szerelem kampányát

    Nem véletlenül mondják: „szárba szökken a szerelem!” Egy okos növénnyel segítene a hosszú kapcsolatban élőknek a telekommunikációs cég. A digitális innovációt azóta rangos díjra is jelölték!

    leadkep_0.jpg

     

    A Telenor hazai lead ügynöksége, az Artificial Group tavaly indította el a Loveplant névre keresztelt digitális alkalmazást. A Valentin-napra időzített kampány fő eleme egy olyan „szerelemnövény”, amely annak megfelelően kap vizet és fényt, hogy az őt életben tartó pár milyen gyakran és milyen minőségben beszél egymással a telefonjukon keresztül. Céljuk, hogy megváltoztassák a digitális kommunikációról kialakult negatívabb képet és mindeközben segítsenek olyan pároknak, akik szeretnék megerősíteni kapcsolatukat.

    Általában többet esik szó a mobilhasználat kapcsán arról, mennyire rombolja emberi kapcsolatainkat és valóban, számtalan példát tudnánk felhozni arra, hogy a digitális eszközök elidegenítenek minket egymástól. Hajlamosak vagyunk magát a technikát és az eszközöket okolni ezért. De valóban ez a probléma forrása? A Telenor arra szeretné felhívni a figyelmet kampányában, hogy csak rajtunk múlik, hogy ez építi, vagy rombolja kapcsolatunkat.

    A LovePlant megalkotásához a projekten dolgozó stábnak nem csak növényszakértőkkel kellett beszélniük, de egyeztettek többek között pszichológusokkal is. Emellett technológiai konzultációkat is folytattak fejlesztőkkel, formatervezőkkel. A növény cserepe ugyanis kommunikál a párok telefonján futó applikációval. Egy hónapon át kihívásokat is ad nekik, amiket intelligens módon az ő egyéniségükhöz igazít. 

     

     

    'Kérdezd meg, hogy telik a napja!' 'Írd meg neki, hogy mennyire büszke vagy rá!' 'Készíts romantikus vacsi eseményt egy közösségi oldalon!' A kihívások sokszínűsége később kreativitásra és spontaneitásra ösztönözheti a párokat külön-külön is. Arra irányítja a fókuszt, hogy az üzenetekkel, hívásokkal és különböző praktikákkal az éterben is közvetíthetünk érzelmeket, ezáltal pedig napról napra szorosabb lehet a kapocs két ember között. 

    Hogy mennyire sikeres volt a projekt, az is bizonyítja, hogy a Webby mezőnyében a Mobile & OTT App Features kategóriájában jelölésig jutott. Az idén 25. alkalommal meghirdetett Webby Awards-ra összesen 13 500 nevezés érkezett, 70 országból. A győzteseket pedig május 18-án jelentik majd be egy nagyszabású gálán. Ennek elbírálásáról zsűri dönt majd, de a közönségdíjakra minden kategóriában a civil szféra is szavazhat. A nyitott szavazás ide kattintva érhető el, ahol bárki leadhatja voksát a LovePlant-re, és ezzel együtt a Telenor kampányára.