Az elmúlt időszakban a legtöbb nagy autógyártó cég átalakította vizuális identitását. Ehhez most a Renault is csatlakozott. A cég új ikonja a 70-es éveket idézi, oly módon, hogy a modern kori design trendeknek is tökéletesen megfelel.
Bár a háromdimenziós logók tökéletesen működnek az autók motorháztetején, azonban a tapasztalat azt mutatja, hogy grafikai megjelenítésben nem az igaziak. Éppen ezért a legtöbb autógyártó cég, alkalmazkodva a digitális trendekhez, átalakította vizuális identitását és megújította arculatát, sőt jellegzetes ikonját is.
Most a Renault is csatlakozott az újítók csoportjához és az arculat mellett átalakította 3D-s gyémántját, melynek használata egészen 1992-ig nyúlik vissza és ami sokakat emlékeztetett a népszerű Woolmark logóra.
{"preview_thumbnail":"/wp-content/uploads/2022/migra/styles/video_embed_wysiwyg_preview/public/video_thumbnails/CbXWbp0QBT4.jpg?itok=5FZQynHT","video_url":"https://youtu.be/CbXWbp0QBT4","settings":{"responsive":1,"width":"854","height":"480","autoplay":0},"settings_summary":["Beágyazott videó (Alkalmazkodó)."]}
A projekt, amit a márka „Renaulution” néven emlegetett, házon belül készült, és a végeredményen egyértelműen látszik, hogy az új grafikai elemeket a digitális felhasználást szem előtt tartva tervezték.
Gilles Vidal, a Renault tervezési igazgatója úgy nyilatkozott, hogy nagyon fontos volt számukra az, hogy megőrizzék az ikonikus gyémánt formát, ami már 1925 óta jelöli a céget. Azóta persze számtalan átalakuláson ment keresztül, az új jelvény azonban visszamutat a múltra is, hiszen egy 1972-ből származó Victor Vasarely által megálmodott alkotás újraértelmezése.
Az új ikon kezdetben a webes felületeken és televíziós reklámokban bukkan majd fel, jövőre pedig már a bemutatótermekben is ezt fogják használni. Viszont azt még nem árulták el, hogy melyik sorozatgyártású autón láthatjuk először.
Nektek hogy tetszik a magyar-francia festő ihlette új logó?
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.