Vasarely inspirálta a Renault legújabb logóját

    Az elmúlt időszakban a legtöbb nagy autógyártó cég átalakította vizuális identitását. Ehhez most a Renault is csatlakozott. A cég új ikonja a 70-es éveket idézi, oly módon, hogy a modern kori design trendeknek is tökéletesen megfelel.

    leadkep (1) (1)_0.jpg

     

    Bár a háromdimenziós logók tökéletesen működnek az autók motorháztetején, azonban a tapasztalat azt mutatja, hogy grafikai megjelenítésben nem az igaziak. Éppen ezért a legtöbb autógyártó cég, alkalmazkodva a digitális trendekhez, átalakította vizuális identitását és megújította arculatát, sőt jellegzetes ikonját is.

    Most a Renault is csatlakozott az újítók csoportjához és az arculat mellett átalakította 3D-s gyémántját, melynek használata egészen 1992-ig nyúlik vissza és ami sokakat emlékeztetett a népszerű Woolmark logóra.

     

     

    A projekt, amit a márka „Renaulution” néven emlegetett, házon belül készült, és a végeredményen egyértelműen látszik, hogy az új grafikai elemeket a digitális felhasználást szem előtt tartva tervezték. 

    Gilles Vidal, a Renault tervezési igazgatója úgy nyilatkozott, hogy nagyon fontos volt számukra az, hogy megőrizzék az ikonikus gyémánt formát, ami már 1925 óta jelöli a céget. Azóta persze számtalan átalakuláson ment keresztül, az új jelvény azonban visszamutat a múltra is, hiszen egy 1972-ből származó Victor Vasarely által megálmodott alkotás újraértelmezése.

     

    kep 1_0.jpg

     

    Az új ikon kezdetben a webes felületeken és televíziós reklámokban bukkan majd fel, jövőre pedig már a bemutatótermekben is ezt fogják használni. Viszont azt még nem árulták el, hogy melyik sorozatgyártású autón láthatjuk először. 

     

    kep 2_1.jpg

    kep4 (1)_2.jpg


    Nektek hogy tetszik a magyar-francia festő ihlette új logó?