Tárgyak, amiknek közük nincs egymáshoz, ezeken a kreatív logókon azonban mégis úgy tűnik, mintha egymásnak lettek volna teremtve.
Egy indonéz designer, bizonyos Rendy Cemix projektjétől konkrétan leesett az állunk. A tehetséges grafikus nincs híján a kreatív ötleteknek, főleg akkor, ha logótervezésről van szó.
Mi is tulajdonképpen a logó? Egy azonosításra szolgáló jel, melynek elsődleges célja a megkülönböztetés, ezért törekednek rá a cégek, hogy egyedi és egyértelmű logót választanak maguknak: ez lehet szöveges felirat, szlogen, cégnév vagy akár egy sima szimbólum is. Egy logón simán múlhat a márka vagy a vállalat népszerűsége, ezért fontos, hogy úgy reprezentálja a terméket, tevékenységet, küldetést, hogy az mindvégig felismerhető, hiteles, és könnyen fogyasztható maradjon. Nemcsak arculati szempontból kiemelkedő jelentőségű a megfelelő logó kiválasztása, tényleg történelmet írhat egy jól eltalált szimbólum, gondoljunk csak a Nike, az Apple vagy a McDonald's példájára, de az egyik leghíresebb a Coca-Cola, melynek betűtípusa 1885 óta szinte változatlan.
Rendy Cemix munkái során jellemzően kettő, első pillantásra egymással egyáltalán nem összeegyeztethető dolgot vegyít egyetlen logóvá, mindezt olyan ügyesen, hogy nem lehet vitatkozni arról, hogy megállja-e a helyét a kész motívum. A végeredmény mindig egy okos, minimalista és letisztult logó, amire egész egyszerűen jó ránézni. Csak hogy néhány konkrét példát említsünk, a Mountain-Fox márka szimbóluma egy róka, melynek fülei hóval borított hegycsúcsokra emlékeztetnek, de ott van a Chili-Chameleon, ami remek kombinációja a csípős paprikának és egy kis kaméleonnak. Először teljesen lehetetlennek tűnik, hogy ezek a dolgok passzoljanak egymáshoz, de aztán…
Érdemes kalandozni a designer további munkái között Instagramon, egyik jobb mint a másik!
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.