Modernizálták a világ legismertebb kakaómárkáját
A Nesquik 1948-ban indult útjára, mint tejbe keverhető kakaópor, akkor még Nestle Quik márkanévvel. A cég profilja azóta már rendesen kibővült, és több mint 100 országban kapható. A márka és a logó azóta ennek megfelelően elég sok változtatáson esett át, most pedig újabb ráncfelvarrást kapott.
Az új logóban a Nestlé felirat kékre változott, míg a logó központi része kissé teltebb és ívesebb lett, illetve kapott egy világos kékes átmenetet is. Az tagadhatatlan, hogy így jobban megfelel a mai kor követelményeinek, az pedig, hogy kinek mennyire tetszik, már ízlés kérdése.
Az új logó mellé a csomagolások is változtak, illetve a márkához tartozó nyuszi is ruházatot kapott, így próbálnak közelebb kerülni a célcsoporthoz.
Az új logót és arculatot az olasz illetőségű Futurebrand ügynökség készítette, és egyelőre még csak Olaszországban valamint Portugáliában jelent meg a boltok polcain is.
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.