Új logót és csomagolást kapott a Nesquik


Modernizálták a világ legismertebb kakaómárkáját


kep 01 nyito_19.png

 

A Nesquik 1948-ban indult útjára, mint tejbe keverhető kakaópor, akkor még Nestle Quik márkanévvel. A cég profilja azóta már rendesen kibővült, és több mint 100 országban kapható. A márka és a logó azóta ennek megfelelően elég sok változtatáson esett át, most pedig újabb ráncfelvarrást kapott.

Az új logóban a Nestlé felirat kékre változott, míg a logó központi része kissé teltebb és ívesebb lett, illetve kapott egy világos kékes átmenetet is. Az tagadhatatlan, hogy így jobban megfelel a mai kor követelményeinek, az pedig, hogy kinek mennyire tetszik, már ízlés kérdése.

Az új logó mellé a csomagolások is változtak, illetve a márkához tartozó nyuszi is ruházatot kapott, így próbálnak közelebb kerülni a célcsoporthoz.

Az új logót és arculatot az olasz illetőségű Futurebrand ügynökség készítette, és egyelőre még csak Olaszországban valamint Portugáliában jelent meg a boltok polcain is.

 

kep 02_81.jpg

 

kep 03_77.jpg

 

kep 04_67.jpg

 

kep 05_67.jpg

 

kep 06_66.jpg

 

kep 07_59.jpg

 

kep 08_51.jpg

 

(underconsideration)

Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.

Copyright © 2023 Trans-Europe Zrt. Minden jog fenntartva.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram