A kötet szerzője, Ted Boardman egyebek mellett ezekre a kérdésekre is választ ad könyvében, amely napjaink egyik piacvezető térgrafikai és animációs alkalmazásához, a 3ds Maxhoz kínál átfogó útmutatót. Nemcsak a modellezés és az objektumok animálásának folyamatait sajátíthatja el, hanem azok működését is megértheti. A könyv példáinak és gyakorlatainak elvégzése során megismerheti a 3ds Maxot annyira hatékonnyá és egyszerűen használhatóvá tevő új funkciókat. Mind az új felhasználók, mind a munkavégzésük hatékonyságát fokozni kívánó "rutinrókák" hasznosnak fogják találni az alábbi, részletesen kidolgozott témaköröket:
Ted Boardman az Autodesk 3ds Max utazó szaktanácsadója, az Autodesk képesített mesteroktatója. Oktatási tevékenységének elsődleges célja, hogy segítsen hallgatóinak elsajátítani azokat az alapismereteket, amelyekkel növelhetik munkájuk hatékonyságát. Ted számos 3ds Maxról szóló könyv elkészítésében közreműködött, a CAD és a vizuális modellezés témájával foglalkozó, évente megrendezett Autodesk University szakmai fórum díjnyertes előadója.
Tanuljon Ted Boardman mesteroktató gyakorlataiból!
"Ted Boardman oly régóta tölt be meghatározó szerepet a térbeli modellezők közösségében, hogy talán Platónt is ő ösztönözte a tökéletes testek tanulmányozására. Jól ismerem Ted munkásságát, amelyet felhasználói csoportok, online vitafórumok, szemináriumok és szakmai kiállítások vezetőjeként végez, és nem győzőm csodálni, ahogy ezt az összetett témát tanítja. Ted könnyen használható és gyakorlati példák sorozatán keresztül mutatja be a 3ds Max alapjait. Felhasználói szintjétől függetlenül biztos lehet benne, hogy a mestertől ön is elsajátítja a szakma legfontosabb trükkjeit és fogásait. A kötetben tárgyalt anyag minden 3D grafikusnak biztos alapot jelent majd."
David Marks, Frantic Films
Várjuk Olvasóink véleményét a Fórumba!
Forrás:
Perfact Kiadó
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.