Sokan mondják, hogy 2021 a megújulás éve, ez pedig nem is meglepő, hiszen számos cég döntött a járványhelyzet alatt úgy, hogy megújult brandinggel tér vissza. Az Egri Borvidékkel sincs ez másképp, mostantól egy szárnyas bika repíti a jövő felé.
Az Egri Borműhely 2018-ban alakult meg helyi borászok összefogásával. Az akkor általuk végzett piackutatások alapján kiderítették, hogy mi az amit ideje lenne megújítani a borvidékkel kapcsolatban. Az eredményekből kitűnt, hogy az arculat bizony frissítésre szorul, így az Egri Borvidék Hegyközségi Tanácsa és a pincészetek által delegált borászok egy helyi grafikust, Ipacs Gézát kérték fel, hogy tervezze meg a borvidék új dizájnját.
Ez azért is volt nehéz feladat, mert egy új arculattal jó esetben nem csupán egy egységesítő vizuális összkép készül el, hanem egyfajta irányt is mutat a jövőre nézve. Így született meg egy letisztult, modern embléma, ami két részből áll.
Az egyik az Eger felirat és a „Szenvedély 1000 éve” szlogen, ami a borvidék ezeréves múltjára utal, így helyezve azt történelmi kontextusba.
A másik pedig a szárnyas bikát ábrázoló ikon, ami a borvidék legismertebb márkáját, az egri bikavért hivatott megjeleníteni, de a fejlődést, a helyi borászok lendületét is bemutatja. Stílusa klasszikus és modern, egyformán sugall komolyságot és méltóságot.
A cég szerint fontos szempont volt, hogy a végeredmény alkalmas legyen a borvidék szervezetei, a helyi rendezvények szervezői és a szélesebb fogyasztói réteg megszólítására is. Először pedig a július 21-én induló Vino Fesztiválon veheti szemügyre a nagyérdemű.
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.