Vitatható megújulás az egyik legismertebb fotós márkától
A Kodakot 1888-ban alapították, és elsősorban a fotózás hétköznapivá válásának során tett szert világhírre. Habár a digitális fotózás és az okostelefonok elterjedése meglehetősen háttérbe szorította az amerikai vállalatot, az máig sem szűnt meg, csak profilt váltott. Az utóbbi években elsősorban nagyobb cégek hardveres és szoftveres kiszolgálásával foglalkoztak, most azonban szeretnének visszatérni a fogyasztói piacra is.
Ehhez kapcsoltan nemrégiben kiadták az első fotózásra szakosodott okostelefont, illetve újra piacra került a Super8 kamera, valamint úgy érezték, hogy ideje új arculattal is ellátni a céget. Az új arculat új logóval kezdődik, ami azonban sokkal inkább egy kettővel ezelőtti logó újrafeldolgozása lett.
A logó ezzel együtt egyszerű, érthető és letisztult, az pedig, hogy a régebbi dizájn másolása mennyire tervszerű és mennyire nem, döntse el mindenki saját maga.
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.