Praktikus tárgyakká váltak a világmárkák híres logói

    Egészen új értelmet nyernek, ha használati tárgyként funkcionálnak.

    nyitokep_1.jpg

    A díjnyertes japán designer, Taku Oomura újragondolta néhány világmárka ikonikus logóját, és mindegyikbe vitt egy kis kreatív csavart is. A  21. század forradalmian új technológiájával, a 3D-nyomtatás mágikus erejével funkcionális használati tárgyakká varázsolta az emblémákat. A projektet Trial and Error névre keresztelte.

     

    Otthon vagy az irodában is nemes célt szolgálhatnak a most következő eszközök. A sikerük abban rejlik, hogy a designer olyan funkciót adott a mindenki által jól ismert logóknak, amivel szinte már alapból is rendelkeznek: Oomura nem változtatott rajtuk, egész egyszerűen csak más megközelítésből váltotta valóra őket. Ráadásul nemcsak papírra vetette az ötleteket, hanem a digitális modelleket háromdimenziós formában, fizikai valójukban is megteremtette 3D-nyomtatás segítségével. A Honda logójából sörnyitő, az Adobe emblémájából pedig vállfa lett, de a kedvencünk talán mégis a Nike levélnyitó. Pusztán a logók formáját használta fel, ami akár arra is tanúbizonyság lehet, hogy mennyire jól kitalált, átgondolt és kortalan emblémákról beszélünk.

     

    Oomura számára egyébként egyáltalán nem volt idegen terület a formatervezés, hiszen főleg ebben a művészeti ágban jeleskedik. A honlapját böngészve rengeteg hasznos tárggyal, használati eszközzel és lakberendezési cikkel találkozhatunk. Mindegyikről elmondható, hogy abszolút tükrözik a designer egyedi stílusát, és amellett, hogy jól néznek ki, még praktikusak is.

     

    Összeválogattuk a legütősebb logókból készült tárgyakat. Te melyik cég emblémáját látnád még köztük a legszívesebben?

     

    01_29.jpg

     

    03_32.jpg

     

    04_35.jpg

     

    05_28.jpg

     

    06_22.jpg

     

    07_17.jpg

     

    08_13.jpg