Piacra dobták az első, csak online viselhető lábbelit!

    Megszületett az első kimondottan közösségi médiában viselhető cipő, amit a Buffalo London, a The Fabricant digitális divatházzal közösen álmodott meg. A surranó felperzselte az internetet! Ez vajon a divat jövője?

    leadkep cipo.jpg

     

    Ahogy a járványhelyzet hatására egyre inkább a digitális térbe szorulunk, nem meglepő, hogy egyre nagyobb érdeklődés mutatkozik a digitális divat iránt. Az “online viselet” egyébként nem újkeletű dolog, több nagy divatház, mint a Valentino, Marc Jacobs vagy a Gucci is dobott piacra hasonló termékeket. Utóbbi a The Sims 4-hez tervezett kiegészítőket, míg az előbbiek az egyre nagyobb népszerűségnek örvendő Animal Crossing-hoz álmodtak meg virtuális ruhadarabokat. 

    Ám volt egy nagy különbség: ezek a kollekciók, kizárólag játékokban voltak elérhetők és csak a játék avatarok viselték azokat.

    Most azonban különleges pillanatához érkezett a divattörténelem, piacra dobták az első interneten viselhető cipőt. A tervező a Buffalo London, a The Fabricant online divatházzal együttműködve alkotta meg a Classic BurningFor névre keresztet surranót.

     

     

    A lábbeli persze nem egy szokványos darab. Első ránézésre egyből nosztalgikus hangulatunk támadhat, hiszen a 90-es években, a Spice Girls zenekar által népszerűvé vált Classic Low platformcipő-modell inspirálta.

    Ám ha a robusztus látvány nem lenne elég, a 3D-scannelt cipőt, ahogy neve is utal rá, CGI-animáció segítségével piros és kék lángok teszik még extrémebbé.

     

    cipo kep2.gif

     

    A Buffalo London, pedig azért vált úttörővé, mivel ők az első olyan brand, akik egy márka virtuális termékét hagyományos, fizikai árucikkei mellett teszi elérhetővé.

    A Classic BurningFor cipőket a márka saját honlapján tudjuk beszerezni, és fotókon, sőt akár videókon is viselhetjük őket!