A Design Hét egyik eseményeként, a DekoRatio rendezte Beer Design Challenge-n fél nap alatt kellett a résztvevőknek egy komplett sörmárkát megtervezni, amik közül három díjazásban is részesült. Mutatjuk a végeredményt!
A 21. században az arculat különösen fontos, ugyanis a mai rohanó világban szinte mindent a csomagolás és a köré épített marketingkampányok hatására veszünk le a polcról. Egy komplett brand felépítése nemhogy napokat, sokkal inkább hónapokat ölel fel, benne rengeteg brainstorminggal, vázlatkészítéssel, vagy akár kutatással.
Na de mi van akkor, ha hónapok helyett mindenre csak pár órád van?
Másodszorra rendezte meg a Beer Design Challenge-t a DekoRatio a Desing hét keretein belül. A versenyen idén összesen 21, designerekből és kreatívokból álló háromfős csapat vett részt. A feladat pedig nem volt kisebb, mint egy komplett új sörmárka megalkotása, a koncepciótól a néven és címkén át, egészen a bevezető kampányokig. Mindenre összesen 6 óra állt rendelkezésükre, és a kivitelezésben pedig a DecoRation szakemberi segítettek, ugyanis míg a kampányterveken dolgoztak az alkotók, a cég felragasztotta a frissen nyomtatott címkéket a palackokra, és be is fotózta azokat, így a szakmai zsűri már a vadonatúj, felcímkézett sörökkel a kezében választhatta ki a győzteseket.
Idén is a hazai kisüzemi sörfőzdék a First Craft Beer, a HOPTOP, a Horizont és a Yeast Side biztosították a verseny alapanyagát, akik váratlan és különleges ízű sörökkel várták a jelentkezőket. Szerencsére a kóstolásra nem csak egyszer volt lehetőség.
A saját kitalált sörmárkához komoly koncepciót is elvárt a szakmai zsűri, éppen ezért azt is tudniuk kellett a versenyzőknek, hogyan pozícionálják, kit céloznak meg az elkészült termékkel. Így született meg a nudisták célcsoportnak készülő sör dizájn is, mely idén bezsebelte az első helyet.
1. hely: NUDE DUDE - Hapsik Kínos Szituban
Gajdár Krisztián | Matyikánics Ádám | Molnár Roland
A második helyen végzett pályamű a klímaszorongókat vette célba.
2. hely: THUNBERGER
Egyházy Edina | Fürst Ádám | Szilágyi Viktor
A harmadik helyre pedig a cost play rajongóknak készülő BIRU sörmárka került.
3. hely: BIRU
Pisla Réka | Pál Erik | Tassy Fanni
A DecoRation Facebook oldalál a linkre kattintva megtekinthető az összes elkészült pályamű, ahol jelenleg is szavazni lehet a közönségdíjasra egészen október 25-ig.
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.