Mókás gyümölcsfejek egy fiatal grafikus csapattól
A mai világban már nem egyszerű valamit úgy eladni, hogy az egyediként hasson. Még ha a termékünk valódi minőséget képvisel, akkor is komoly marketinganyagokat kell mögé raknunk, és ez igaz akkor is, ha egy már jól ismert márkáról van szó. A Liptonnál úgy tűnik, hogy mindezzel tisztában vannak, ráadásul igyekeznek követni a trendeket is.
Legújabb termékeik marketingjének kidolgozására egy három fős portugál csapatot kértek fel, akik egy egész kis történetet kerítettek az új ízek köré. Minden ízt megszemélyesítettek úgy, hogy arc formát és karaktert kölcsönöztek a teát meghatározó gyümölcsöknek. Az egyéniséggel felruházott teák igazán ütős karakterek lettek, annak ellenére, hogy az alap ötlet viszonylag egyszerű.
A három lisszaboni illetőségű fiatal dizájner, Cristiana Costa, Filipe SJ és David Carvalho közösen hozták létre a koncepciót, majd pedig munkához láttak. A karakterek kitalálása után Wacom tábla segítségével készítették el a látványt. A Wacom eszközei nagyszerűen működnek együtt az Adobe Photoshoppal, így egy-egy ilyen kép létrehozásának ideje jelentősen megrövidül. A lentebb összegyűjtött galéria képei között találtok egy GIF-et is, ami megmutatja a munka egyes fázisait is. Ebből látható, hogy összességében egy nagyon egyszerű ötlet mögött mennyi munka van.
A felöltöztetett gyümölcsök kifejezetten jó színvilágot kaptak, és azzal, hogy elkészültek a grafikák, nem áll meg a történet, hiszen neveket is kaptak. Zé Maracuja és Joana Manga, példáuk a Facebook és a Tinder segítségével ismerkednek is egymással, így prezentálva a közösségi médiában is a nagyközönség felé a Lipton új ízeit.
Köszönhetően a jó marketingnek, az emberek nem egyből arcba kapják az üzenetet, hanem vicces formában jutnak el hozzájuk az új ízek.
Lentebb megtaláljátok a projekthez tartozó képeket, de többet is megtudhattok róla a Behance-on.
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.