Száz éves a közgazdász képzés Magyarországon. A különleges évforduló apropóján számos újítás kezdődött az egyetemen, ennek legfőbb része a teljes arculati váltás volt, amit a Salt Communications csapata készített el.
Hazánk egyik piacvezető gazdasági- és üzleti egyetemén, a Budapesti Corvinus Egyetemen tavaly kezdődött a megújulás folyamata, melynek keretében számos változást indítottak az intézményben. Ezek célja hogy növeljék az egyetem versenyképességét, illetve a nemzetközi rangsorban is szeretnének előbbre lépni. Az iskola innovációjának egyik fontos állomása az volt, hogy 2020 nyarán pályázatot hirdettek az arculat megújítására. A döntési folyamatban az egyetem elnöke és rektora mellett intézetvezetők, és a Corvinus kommunikációs és marketing szakemberei is részt vettek.
A többfordulós versenyeztetés során végül a Salt Communications csapatát választották ki a feladatra. A különféle kompetenciákkal rendelkező szakemberekből álló ügynökség 2012-ben alakult, és három szakterületet integrál magába: PR, vizuális kommunikáció, web.
A tervezőcsapat több mint 30 hazai középiskola bevonásával végzett márkakutatást, és az egyetem vezetőivel és hallgatóival is folyamatosan konzultáltak a sikeres koncepció elkészítésének érdekében.
A végeredmény pedig egy rendkívül professzionális, időtálló dizájn lett, melynek fő motívuma a magyar történelem egyik legsikeresebb uralkodójának címerállata lett. A csőrében gyűrűt tartó holló nemcsak hazánk egyik legvirágzóbb korszakát, Hunyadi Mátyás korát idézi meg, de a tudás, mint kincs megszerzését is szimbolizálja.
"Egyetemünk számára kiemelt fontosságú a diákság és az üzleti, gazdasági élet felé való kommunikáció. Az új arculatot is úgy terveztük meg, hogy e kettőségre maximálisan alkalmas legyen. A kék-arany kombinációja hitelesen tükrözi az üzleti élet által elvárt letisztultságot, tudást, hitelességet, míg a másodlagos arculati elemek és az ezekhez párosuló színek azt a dinamizmust, lendületet és játékosságot adják vissza, amit a fiatal generáció elvárt.” nyilatkozta Apáti-Tóth Kata, a BCE kommunikációs vezetője.
Az új arculat első elemei már fellelhetők az egyetemi az intézmény social média és online felületein is.
További információért kattints a linkre!
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.