Egy brazil grafikus nagyszerű sorozatában festők arculatát tervezte meg
A mai marketinggel átszőtt világban szinte elképzelhetetlen egy termék, egy márka, de lassan egy-egy híresség is saját logó nélkül. A personal branding aranykorát éli a sportban, az üzletben vagy éppen a művészetben, azonban nem mindig volt ez így. A világ legismertebb festői, néhány kivételtől eltekintve, a saját idejükben koránt sem voltak annyira ismertek, mint most, ráadásul nem is volt szükségük vagy még inkább igényük marketingre.
Milton Omena, brazil grafikus is ezen gondolatok mentén jutott el oda, hogy őt még is csak érdekelné, hogyan nézett volna ki egy-egy híres festő logója vagy éppen arculata. Lévén, hogy ő is alapvetően is arculatok kidolgozásával foglalkozik, úgy döntött, hogy kiválaszt néhány híres festőművészt, és utólagosan elkészíti a logójukat. A projekt célja az önnön szórakozása mellett a tanulás is volt, hiszen saját bevallása alapján itt sokkal inkább kísérletezgető tudott lenni, mint amikor egy-egy megrendelő számára készíti a logókat.
Milton elsőként kiválasztotta a festőket, majd behatóan tanulmányozta azok munkáit. Ezek után kiválasztott egy-egy szimbólumot és stílust, majd jöhetett az alkotás. Ennek köszönhetjük, hogy megnézhetjük, és élvezhetjük, hogyan is nézett volna ki Van Gogh, Leonardo da Vinci, Dalí vagy éppen Andy Warhol logója, illetve a logójukkal ellátott néhány termék.
A munkák szerintünk kifejezetten jól sikerültek, ráadásul nagyszerűen vannak prezentálva, ezért össze is gyűjtöttünk nektek néhány saját kedvencet. Ha pedig a teljes projektre kíváncsiak vagytok, akkor képek megtekintése után látogassatok el a brazil művész Behance oldalára, ahol további logókkal vagy éppen névjegyekkel is találkozhattok.
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.