Megjelent a Brazil 2.0

A seattle-i székhelyű Splutterfish kiadta a Brazil rendermotor legújabb, 2-es verzióját az Autodesk 3ds MAX és az Autodesk VIZ szoftverekhez. A program kiadását hosszú és nagy volumenű bétatesztelés előzte meg, professzionális valódi munkakörnyezetben, így mostanra valóban érett termékké vált.

Újdonságok a Brazil 2.0 szoftverben:

  • 64 bites támogatás, elméletileg végtelen mennyiségű adat kezelésével
  • teljesen újraírt render algoritmus, amely nem lassítja a rendszert
  • teljes értékű 3D Motion Blur
  • Polygonal Rendertime Displacement
  • dinamikus cache kezelés a Foton illumináció és az Irradiance esetén
  • 3D Max Texture Baking támogatás
  • script támogatás

Várjuk Olvasóink véleményét a Fórumba!

Forrás:
Sputterfish

Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.

Copyright © 2023 Trans-Europe Zrt. Minden jog fenntartva.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram