Lenyűgöző a Vizor Games legújabb játékának előzetese!


A fehéroroszországi székhelyű VFX-stúdió, a Resight által alkotott előzetesből most megismerhetjük a középkori, északi fantasy világban játszódó „Blood of Heroes” című videojátékot, ami már most számtalan izgalmat rejt magába, a lenyűgöző képi világról nem is beszélve!


leadkep (1)_19.jpg

 

Tavaly augusztusban rajtolt a Vizos Games Blood of Heroes című, külső nézetes, online akció-szerepjáték béta verziója, amely kizárólag az egymás elleni küzdelmekre fókuszál. A játékosok egy távoli világban találják magukat, ahol a harcosok örök háborúra vannak kárhoztatva egymás ellen az elérhetetlen dicsőség reményében. A fejlesztők ígérete szerint a különböző karakterosztályok között mindenki megtalálja majd a neki leginkább fekvő harcmodort, amihez részletes karakterfejlődési rendszer és dinamikus, izgalmas harcrendszer társul. Játékmódból is lesz többféle, a párbajtól a csapatos összecsapásokon keresztül a területfoglalós dominanciaharcokig.

A készítők most meglepték a közönséget egy előzetessel, melyet Andrey Voytishin rendezett. A Resight stúdió alkotója arról mesélt, milyen kihívásokkal kellett szembenézniük az előzetes készítése során. Illetve, hogy hogyan használták fel a Cinema 4D-t, a Turbulence FD-t, az After Effects-et és az Octane programot.

 

 

“2013-ban alapítottuk Aleksander Bondarral közösen a Resight stúdiót. Professzionális művészekből álló csapatot szerveztünk össze, akik komplex vizuális effekteket, animációkat és dizájnt készítenek reklámokhoz, filmekhez. Minden projektre úgy tekintünk, mint egy csodálatos ötlet megvalósítására. Egyéni és kreatív tartalmat készítünk az ötlettől a kész alkotásig” -meséli Voytishin.

“A Vizor megkeresett minket, és elmagyarázta, hogy egy új játékot vezetnek be a piacra. Bár még nem volt forgatókönyvük, megkértek minket, hogy készítsünk egy előzetest, ami lehengerlő hatást nyújt majd a játék szerelmeseinek.”

Voytishin szerint volt egy listájuk azokról a dolgokról is, amelyeket az előzetesben szeretnének szerepeltetni: játékos vs. játékos harcok kardokkal az arénákban; Skandináv harcosok; személyre szabott és továbbfejlesztett karakterek; intrika, mélység és titokzatosság.

 

kep1 (1)_14.jpg

 

“Azzal kezdtük, hogy rengeteg hasonló tartalmat tanulmányoztunk, beleértve számtalan filmet, előzetest és játékot. A „Blood of Heroes” egy túlvilági, komor, középkori világban játszódik, és ezt a hangulatot kellett megragadnunk. A legfőbb példáink pedig a „Dark Souls”, a „God of War” és a „World of Warcraft” voltak.

Öt karaktert kellett készítenünk a trailerhez. Az alapvető karakterkoncepciókat a megrendelőtől kaptuk, finomhangoltuk, majd összeállítottunk egy referenciatáblát a modellezéshez. Ugyanezt a folyamatot követtük a ZBrush használatával minden modellnél, hogy előkészítsük őket a textúrára.

Stúdiónk alapítása óta a Cinema 4D-t használjuk, mivel minden olyan eszközzel és funkcióval rendelkezik, amire szükségünk van, akár animációt, látványterveket vagy filmes játékokat készítünk. A trailer esetében is az összes jelenet a C4D-ben lett összeállítva. A karaktereket alembic formátumban motion capture segítségével animáltuk, majd a jeleneteket igazítása után elküldtük a renderelésre.

A Turbulence FD-t használtuk az összes tűz- és füst szimulációhoz, az Octane a fő renderelőnk minden projektnél, az After Effects-et pedig a videónk összeállításához használjuk. Szerintünk ez a legrugalmasabb és legegyszerűbb eszköz a végső kép, látvány létrehozásához. Emellett azt is szeretjük benne, hogy számos bővítményt használhatunk általa, ami nagy mértékben megkönnyítik a munkánkat, mint például a Red Giant’s Trapcode Particular, a Shine, a Starglow, a Denoiser és a Colorista.”

További kulisszatitkokért kattints ide!

 

(Maxon)

Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.

Copyright © 2023 Trans-Europe Zrt. Minden jog fenntartva.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram