Neve még nincs, de videó már készült belőle, a megjelenés pedig az év végén esedékes.
A 3DMark aktuális verziója meglehetősen teljesnek tekinthető, gyakorlatilag minden API-ra kínál valamit, de a héten a Microsoft bejelentette a DirectX Raytracinget, amire a Futuremark természetesen tervez egy tesztet, ami a Time Spy tartalmait hasznosítja újra, illetve egészíti ki.
{"preview_thumbnail":"/wp-content/uploads/2022/migra/styles/video_embed_wysiwyg_preview/public/video_thumbnails/81E9yVU-KB8.jpg?itok=lsetpCA9","video_url":"https://www.youtube.com/watch?v=81E9yVU-KB8","settings":{"responsive":1,"width":"854","height":"480","autoplay":0},"settings_summary":["Beágyazott videó (Alkalmazkodó)."]}
Az egész teszt a valós idejű visszaverődések realisztikus feldolgozására lesz felépítve, így megmutatva azt is, hogy mire képes szimplán a raszterizáció, illetve mit lehet elérni, ha némelyik effekt sugárkövetéssel lesz számolva. Minden esetben a legújabb Windows 10 frissítés szükséges majd a program elindításához, ugyanis ebben lesz benne maga a DirectX Raytracing kiegészítés, ami nélkül nyilván nem működik a rendszer. Öröm az ürömben, hogy új hardvereket nem kell vásárolni, amelyik grafikus vezérlő támogatja a DirectX 12 API-t, az valamilyen módon képes a DirectX Raytracinget is futtatni.
A vállalat pár képet is kiadott, hogy látható legyen a sugárkövetés hatása, így alább megtekinthető, hogy milyen a képezés DirectX Raytracinggel és nélküle. Fontos kiemelni, hogy utóbbi esetben egyik effekt sem hiányzik, csak hagyományos raszterizációs futószalagon keresztül, különböző trükköket bevetve lesz számítva.
A tesztprogram megjelenése még messze van, a Futuremark reményei szerint az év végére lesz kész, de pontos dátumot még nem mondtak.
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.