Ingyenes ShaderFX 3DS Max-ra

A népszerű Shader FX node-alapú valósidejű shader editor-t ingyenessé tette a gyártó cég egyének vagy két főt meg nem haladó vállalkozások számára. Az új licensz feltételek a kereskedelmi használatra is kiterjednek, és aki korábban az oktatási verziót vásárolta meg, az új változat telepítésével teljes értékű szoftverhez jut.

Az Autodesk 3ds Max 2008 szoftverhez készített plug-in segítségével valós időben készíthetünk saját shader hálózatokat, amelyeket a szerkesztő ablakokban (viewport) valós időben nyomon követhetünk. Akik már ismerik a Max beépített Material Editorát, azok könnyen meg fogják tanulni az új rendszert. A legbonyolultabb és nagyon látványos textúrákat is el tudjuk készíteni már kész shaderek egymáshoz kapcsolásával, a végeredmény pedig a játékfejlesztésben népszerű HLSL FX formátumban is exportálható.

A szoftvert ezen a hivatkozáson tudjuk letölteni: Shader FX

Várjuk Olvasóink véleményét a Fórumba!

Forrás:
Shader FX

Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.

Copyright © 2023 Trans-Europe Zrt. Minden jog fenntartva.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram