Ikonikus logók különleges stílusban születtek újjá

    Amikor logókról beszélünk, vannak olyanok, melyek azonnal eszünkbe jutnak, egyrészt mert már komoly történelmet tudhatnak maguk mögött, másrészt világszerte ismertek. Nehéz is elképzelnünk, hogy az Apple, a McDonald's vagy a Google logója más legyen, azonban egy kreatív cég eljátszott ezzel a gondolattal. Íme a végeredmény!

    leadkeep_0.jpg

     

    A Kapwing nevű kép- és videószerkesztő platform csapata szerint: egy erős logó anélkül is megújulhat, hogy elveszítené lényegét. De vajon ez tényleg így van?

    Ennek kiderítésére a Kapwing kreatívjai hat ikonikus logót álmodtak újra, hat ismert, alapvető stílusban: szecessziós, bauhausos, pszichedelikus, pop art, retro '80-as évek és 3D-s design verziókban.

    Az egyik első ikon, amit górcső alá vettek az Instagram logója volt. A csapat szerint amikor az Instagram úgy döntött, hogy ideje egyszerűsíteni és „lelapítani” a logóját, a trendekhez igazodva, megkértek minden munkatársat, hogy rajzolja meg emlékezetből az ikont. Ez adta meg az alapot a tervezés során. Az újraformázott változatok pedig jól mutatják, mennyire belénk égett a négyzetes és koncentrikus körök alkotta brand, hiszen bármely formában felismerhető.

    Ez pedig megfigyelhető a többi logó esetében is. De vajon miben rejlik ezeknek az ikonikus logóknak a titka? Vajon az ismeretség? Egy jól átgondolt ötlet? Az, hogy mindennapjaink szerves részét alkotják, vagy hogy ilyen komoly múltra tekintenek vissza? Esetleg mindezek együttese? Egy biztos, a kreatív kihívás arra rendkívül jól rávilágít, hogy akármilyen stílust is öltenek magukra, felismerhetőek. Az persze már más kérdés, hogy a különböző stílusokban is olyan jól működnek-e, mint eredeti formájukban.

     

    kep1 (2)_2.jpg

    kep2_46.jpg

    kep3_35.jpg

    kep4_25.jpg