Egy olasz grafikus gondolt újra kifejezetten rossz logókat.
Logó nélkül nincs márka? Na de mitől lesz jó egy logó? Egyszerű, könnyen felismerhető és közvetíti a márka üzenetét. Elsőre ezek az feltételek nem tűnnek olyan bonyolultnak, azonban sokszor a legjobb és leginkább elismert grafikusok és logógyárosok is megismerkednek a kudarccal. Ez még gyakrabban megesik, ha a cégek kevésbé tehetséges grafikusokat kérnek fel a munkára, ha pedig a cégvezetőket egyáltalán nem érdekli a végeredmény, akkor egészen elképesztő „csodák” születnek.
Ilyen logókra vadászik Emanuele Abrete, olasz grafikus, aki pár éve jutott arra, hogy itt az ideje, hogy újragondolja az általa legrosszabbnak gondolt logókat. Emanuele első körben 9 ilyen cégemblémát választott ki, amelyek neki köszönhetően teljes redizájnon estek át.
Minden egyes logónak úgy állt neki, mintha valódi munka lenne, igyekezett megismerni az adott céget, illetve az értékeket, amelyeket képviselni szeretnének. A logóknál fontosnak tartotta a modernitást úgy, hogy valamennyi az eredeti logóból is megmaradjon. Legtöbb esetben a tipográfia is komoly fejtörést okozott neki, hiszen az eredeti logók ilyen szempontból sem voltak túlzottan átgondoltak, azonban úgy gondoljuk, a végeredmény egészen jó lett, főleg ha a logók mellé készített mockupokat nézzük.
Emanuele egyébként többféle grafikával is foglalkozik, azonban legnagyobb szenvedélye a logótervezés, készített már sorozatot tisztelgésként a híres logók tervezőinek, de foglalkozott már az ismertebb „cégérek” betűtípusainak prezentálásával is. Weboldalát ezen a linken éritek el.
Végezetül nézzétek meg az újragondolt logókat! Szerinted jól sikerültek? Te máshogy csináltad volna valamelyiket?
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.