Egy német grafikus saját stílusára formálta a világmárkák mindenki által jól ismert logóit. Az eredmény egy igazán különleges sorozat lett. Mutatjuk!
Egy logó nem csak a vizualitásról, vagy a szépségről szól: elsősorban az üzleti célok támogatásáért jön létre. Ez az egyik legfontosabb központi eleme minden vállalati designnak és a márka identitásának, mely kifejezi a cég személyiségét. Akik tisztában vannak a nemzetközileg ismert logók erejével, dollármilliókat költenek arra, hogy valódi márkát teremtsenek általa.
Amikor betérünk egy boltba, esetleg, amikor csak úgy sétálgatunk az utcán; biztosan szembetaláljuk magunkat egy-egy cég reklámjával és annak emblematikus logójával. A legtöbb már a mindennapjaink részévé vált, a különböző cégeket már az arculatuk alapján könnyedén felismerjük. Éppen ezért meglepő, mikor egy ismert ikon a megszokottól eltérő köntösben jelenik meg.
Martin Naumann német grafikus legutóbbi projektjében jól ismert emblémákat alakított át különleges, saját stílusára formálva azokat.
„A művészi stílusomat gyakran merésznek, színesnek és vibrálónak mondják - absztraktnak, de tudományos megközelítéssel. Munkáim nagy részét generatív és parametrikus tervezési technikákkal alkotom meg, ami azt jelenti, hogy a káosz és a véletlenszerűség nagy szerepet játszik a kreatív alkotói folyamatban. A célom pedig nem más, mint olyan vizuális élmények létrehozása, amit még senki sem látott. - nyilatkozta a művész.
Naumann 2015 óta tevékenykedik grafikusként szerte a világon. A zeneiparban kezdte, ahol logókat és albumborítókat készített különböző előadók és kiadók számára. Azóta már bővült a profilja, és jelenleg márkaépítéssel is foglalkozik, emellett csomagolásokat tervez és illusztrációkat is készít.
A 100 logó egy személyes projektje a művésznek, ahol a világmárkák holografikus króm textúrákban jelennek meg. Íme néhány kép a sorozatból:
Martin Naumann további munkáiért kattints ide!
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.